Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se og Hør - igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-09, 19:54   #1
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Se og Hør - igjen

Min mor og jeg var på butikken i går, og hun står selvfølgelig og er lang i blikket mot Se og Hør. Ari Behn, hennes favoritt hatperson er på framsida, må vite. Og han kysser en dame på kinnet. Lurer på hvem som er mest irritert. Mamma som er forarget over at Ari i det hele tatt finnes, at han fikk prinsessa og halve riket, og samtidig kysser en annen dame? Eller jeg som irriteres grønn over at det ukebladet finnes, og at mamma orker å bry seg med slike uvesentligheter.

Dagens lille usaklige oppgulp.

Gammel 21-01-09, 20:01   #2
oh hvite lakenrumpe
Fullverdig medlem

oh hvite lakenrumpe sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
oh hvite lakenrumpe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Se og hør - igjen

hehe... ser ikke engang på det bladet engang når jeg er i butikken!
Men sånn tatt litt ut av saken: Er det faktisk SÅ ille at han kysser ei dame på kinnet da? Så på vgnett i dag at han har reagert på bildet og mener se og hør har begått grovt overtramp...
Jeg kysser da kompisene mine på kinnet! Blir ikke anklaget for gud vet hva for det...

Gammel 21-01-09, 20:04   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er nok det at han heter Ari Behn som gjør at det er så ille. Tror ikke reaksjonen hadde vært like sterk om det var jeg som kysset en gammel kompis på kinnet på forsida av bladet akkurat.

Gammel 21-01-09, 20:38   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he. Fantastisk at man kan ha så avsmak for noen man kun kjenner via media og som ikke gjør en flue fortred.

Dvs han hoffs-typen (husker ikke navn), fikk jo gjennomgå da, men ellers. Ari er grei han vel.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 20:50   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se og Hør - igjen

Det Ari var misfornøyd med var jo ikke at han var avbildet mens han omfavnet en annen dame, det var jo hele bildesettingen, og overskriften: "Hvorfor gjør du dette Ari" eller noe slikt. Det var satt opp slik at det så ut som det var Martha som lurte på hvorfor Ari omfavnet denne damen, mens det egentlig var en mann (husker ikke hvem) som uttalte dette i forbindelse med denne Ari -saken som har versert i det siste.
Det står om det på nettavisen, btw.

Ikke liker jeg Se og Hør, ikke liker jeg Ari noe særlig, men jeg er enig med Ari i at denne siden ble satt opp på en spekulativ måte, selvfølgelig for å selge flere blader.

Gammel 23-01-09, 08:25   #6
Rafiki
The Anti-Walter

Rafiki sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Rafiki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Ikke liker jeg Se og Hør, ikke liker jeg Ari noe særlig, men jeg er enig med Ari i at denne siden ble satt opp på en spekulativ måte, selvfølgelig for å selge flere blader.

Kunne ikke vært mer enig.

Synes ektemannen til den kinn-bekyssede dama hadde en kurrant reaksjon: "Hvorfor skulle dette bekymre meg? Jeg er bare glad til at han kysser noen andre enn meg på kinnet for engangs skyld!"

Rafiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 11:12   #7
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se og hør = Søppel.

Er det noen i det hele tatt som tar det bladet seriøst?

Gammel 23-01-09, 11:55   #8
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Se og hør = Søppel.

Er det noen i det hele tatt som tar det bladet seriøst?

Mamma, virker det som.

Gammel 23-01-09, 12:00   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er paa ferie i det O Store Utland og her koster Se&Hoer 7,5 euro (=75 kroner). Damene ved bassenget gispet, men de kjoepte selvsagt soeppelet likevel. Jeg hadde altsaa "gleden" av aa ligge ved siden av 50+ gjengen og vet naa alt om Ari, Paris Hilton, Amy ett eller annet (hun engelske som er rimelig hekta paa dop). Jadda.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 12:18   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Heldige 007!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.