Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Wokgrønnsaker i stekeovnen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 16:10   #1
Kneazle
Passiv

Standard

Wokgrønnsaker i stekeovnen?

Jeg har en pose frosne Wokgrønnsaker. Og ferske kyllingfileter. Og dårlig tid. Kan jeg bare hive alt i en ildfast form, krydre og la det "gjøre seg selv" i ovnen? : optimist: Hvor lenge må det i så fall stå? Og hvor mange grader?

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 16:18   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wokgrønnsaker i stekeovnen?

Selve grønnsakene trenger ikke stå særlig lenge i ovnen. 10 minutter, eller så. Forøvrig tar det 5 minutter å slenge sammen en wok med oppskåret kylling, så tidsaspektet der er ikke å klage på.

Gammel 22-01-09, 16:24   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Wokgrønnsaker i stekeovnen?

Ja, jeg er allerede godt i gang med wok. Så bare for meg at jeg kunne svippe ut og hente mannen, og så komme hjem til ferdig middag! Men nå tar han bussen, så ettermiddagskabalen ser ut til å gå opp. :litt stressa:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.