|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Kjøpe x-box, nintendo, play station...Er helt fersk i gamet her, så ikke skyt meg vist jeg har lagt dette feil da.
![]() Sist redigert av Skilpadda : 04-12-06 kl 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Ja, du vet jo hvem jeg er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Play station har nok fått litt juling oppigjennom barneårstiden her i huset. Egentlig mest brukt av oss og filmer til ungene. Var jo snart 4 år tenker jeg.
![]() |
#4 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...XBox 360 er bare genialt, men den koster flesk også.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Playstation 2 har vi her og er meget fornøyd med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...
Synes også at spill i den gata er ok.
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Jeg tror det er større utvalg i spill for barn i ps2, enn i xbox. Vi har xbox, som nesten ikke blir brukt lenger, siden de fleste spillene jeg kunne ha tenkt meg bare finnes i ps
![]() |
#8 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...PS2 uten tvil. Spesielt hvis dere har PS fra før. Spillene går om hverandre.
![]() |
#9 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Selv om jeg er stor Xbox-fan og mener at det er en mye bedre maskin enn PS2 så må jeg være enig med Martis i at utvalget av barnespill til Playstation er mye bedre enn til Xbox, så jeg ville nok kjøpt en Playstation 2. Mye gode spill til 199 kroner for tiden også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Jeg digger også X-box, men velger nå å kjøpe en PS2 på tilbud fremfor en 360. Mye mer utvalg i spill, og håndkontrollen til PS ligger bedre i en barnehånd enn den digre x-boxtingen. Tenker ungene blir glade, selv om det er pappa som får den i bursdagsgave... |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Vi har hatt ymse PS og Xbox, og Xbox er definitivt best. PS2 er ufattelig treg i forhold til Xbox, og vi har hatt noen av samme spillene til begge. På PS2 er det så lang ventetid før spillet startet opp (bl. a.), at man både rekker å gå på do, spise, og ringe en venn først...
![]() |
![]() |
#12 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Henger meg på anbefaling av Playstation 2. Den koster vel under tusenlappen nå? Siden jeg forstår det slik at dere allerede har en defekt, har dere ekstra håndkontroller og minnekort allerede. De nye konsollene (Xbox 360, og 2 som snart kommer Nintendo Wii og Playstation 3) er mye dyrere og har begrenset spillutvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...Vi har PS2 og den gamle Xboxen. Bruker PS2'en utelukkende til spill, mens Xboxen blir brukt til spill, filmer og musikk. Den er helt genial! Vi skal kjøpe 360 også, men den kan ikke chippes enda så vi må fremdeles ha den gamle i tillegg. Vi laster ned spill, musikk og filmer og ser og hører på det på tven via en kabel som går fra den og til pcen. Hadde ikke KLART oss uten!
![]() |
#14 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Kjøpe x-box, nintendo, play station...
Hm det låt kjent |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|