Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Barnekunstklubben RASMUS, Astrup Fearnley Museet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 15:15   #1
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Barnekunstklubben RASMUS, Astrup Fearnley Museet

Siden det er foreslått å utvide film- og musikkformuet til et mer generelt kulturforum begynner jeg likegodt med det samme:

Barnekunstklubben RASMUS på Astrup Fearnly Museet anbefales til de som har barn mellom 5 og 10 år i og rundt Oslo. En times kunstformidling tilpasset barn en lørdag i måneden. Junior på 6 syns, tross innledende skepsis, det var stor stas i høst; da hadde museet en flott Andy Warholutstilling, og klubben så på Warhols kunst hver gang. Jeg syns opplegget virket veldig bra også. Nå har AF akkurat åpnet en ny utstilling med kunst fra egen samling. Første seanse er i morgen, lørdag 24. januar; og fristen for påmelding er visst gått ut, men det går sikkert an å ringe og spørre om det er plass. Det var billig å delta i fjor; i år er det gratis.

Og de har tatt frem «bøkene» til Anselm Kiefer igjen. :hurra:

Ben "should probably keep this to himself to avoid crowding" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 15:20   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnekunstklubben RASMUS, Astrup Fearnley Museet

Jeg vil bare legge til at de deler opp barna i to grupper, en fra 5-7 og en fra 8-10. Sånn hvis noen synes det høres for barnslig ut for tiåringen deres eller for ambisiøst for femåringen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 15:21   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnekunstklubben RASMUS, Astrup Fearnley Museet

Dette er en av de tingene jeg har tenkt på MANGE ganger uten at jeg noen gang har fått rotet meg til å ta med storesøster dit. Har en god venninne som jobber på museet og som har fortalt om dette. Igjen: takk for påminningen.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 15:28   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnekunstklubben RASMUS, Astrup Fearnley Museet

Jeg innser at jeg må vie livet mitt til å få flyttet Astrup Fearnley Museet inkl. barnekunstklubben RASMUS ut i distriktet!
:misunnelig og løper derfor og melder meg inn i Senterpartiet nuh:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:57   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnekunstklubben RASMUS, Astrup Fearnley Museet

Embs: Siden det er et privat museum tviler jeg på at det går.
Men det er et virkelig bra museum, og det er gøy å se at de har hatt stor publikumsvekst det siste året, selv med lite midler.

Barnehagen var på Warhol-utstillingen og snakket om det i flere uker etterpå. I tillegg inspirerte det flere kunstprosjekter i barnehagen, bl.a. at de fargela svarthvitt foto av seg selv i warholsk stil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 15:10   #6
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Barnekunstklubben RASMUS, Astrup Fearnley Museet

Dette høres jo helt supert ut. Kan noen minne meg på dette sommeren 2010?

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no