|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Jeg er midt i kokingen av en ostesaus til fajitas, men oppdaget plutselig at jeg har oversett philadelfiaost som ingrediens. Jeg har cottage cheese. Kan det brukes i stedet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Jeg har hatt det i ostesausen til lasagne flere ganger og det er godt, i hvertfall.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Litt sent nå, men jeg ville ha kjørt den helt glatt først.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Jeg lager visst rar fajitas, for jeg har aldri hørt om noen ostesaus før.
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Det skal opprinnelig være ostesaus i fajitas, tror jeg, men jeg har ikke hørt om kremost, bare cheddar. Jeg pleier ikke å ha det i, men det er STEIKE godt. Får det alltid på mexicansk restaurant.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Jeg brukte cottage cheesen, og kjørte den i stavmikseren, ja. -Fant det ut helt uten å ha lest kloke tips her til og med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Eh .... når jeg tenker etter så skjønner jeg hvorfor jeg aldri har sett noe til noen ostesaus i min fajitas. Den er basert på en Grete Roede-oppskift.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?
HYYYYSJ, sånt snakker man vel ikke om til en dame som akkurat har spist MASSE ostesaus. Det var jo både sunn tomat, løk og koriander oppi... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?Den oppskriften (Mims) er rågod ja!
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Kan jeg bruke cottage cheese i ostesaus til fajitas?
Ikke usunn nei. Men kanskje fetende, om du følger GR.
![]() |
|
|