Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva koster?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 22:46   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva koster?

Hva koster en ny tripp trapp stol- uten tilbehør?
Og hva ville dere betalt for en pent brukt en som er 2 år gml?

Gammel 05-12-06, 22:48   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster?

20,50.

Gammel 05-12-06, 22:50   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tullhøne

Gammel 05-12-06, 22:52   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koster ikke en ny rundt en tusenlapp? De blir jo aldri ødelagt og utslitt. Vi har en som er 25 år gammel. Bare malt den.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 22:53   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullpris er for tiden 1225,- på Babyshop. På tilbud mener jeg at den ligger rett under 1000-lappen. Hva med 500?

Gammel 05-12-06, 22:54   #6
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny vet jeg ikke helt rundt tusen kanskje? Ville gitt maks 500,-og helst mindre da. Har betalt 300,- for en brukt på finn.no.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 22:54   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

1225,- på BabyShop.
2 år gammel? Tja... 800 kanskje hvis meget pent brukt?

Gammel 05-12-06, 22:55   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor bruker man den bare i to år?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 22:56   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hvorfor bruker man den bare i to år?

Sikkert noen amatører uten verktøy som ikke har klart å justere ned setet.

Gammel 05-12-06, 22:57   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg skjønner heller ikke det, men hun skal selge den, er min beste venninne, men hun syns 500 var for lite.

Gammel 05-12-06, 22:58   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Sikkert noen amatører uten verktøy som ikke har klart å justere ned setet.

Det må være det. Her bruker nemlig alle tre (ti, åtte og fem) sine stoler hver dag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:00   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også ha tripp trapp-aktig stol, men jeg vil ha en morsom en. Ikke den vanlige trevarianten.

Noen som har noen forslag?

Tripp Trapp stoler holder seg og vil funke i mange år. Regner med venninna di vil få rundt 700-800 kroner for sin.
Dette er bare synsing.

Gammel 05-12-06, 23:02   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi malte vår knallgrønn. Også kan du sy noen stilige puter til.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:03   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg har sendt sms og tilbydd henne 700. Da er jeg faen meg grei, men jeg sparer selvsagt 500 spenn.

Gammel 05-12-06, 23:04   #15
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skjønner heller ikke det, men hun skal selge den, er min beste venninne, men hun syns 500 var for lite.

Da ville jeg heller ha kjøpt en på finn.no, hvis hun synes det er lite. Eller så kan hun jo ta en kikk selv, så kanskje hun ser at det er "markedspris" på brukt tripp trapp.

Hvis ikke du vil være grei da.

Gammel 05-12-06, 23:04   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Også kan du sy noen stilige puter til.

Du kjenner meg så vanvittig godt!

Gammel 05-12-06, 23:06   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vil også ha tripp trapp-aktig stol, men jeg vil ha en morsom en. Ikke den vanlige trevarianten.

Slex?

www.barnetrend.no

Gammel 05-12-06, 23:09   #18
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Hvor bor du da? Det ligger altså mange Tripp Trapp ute til salgs på finn.no. 700,- er for mye synes jeg.

Gammel 05-12-06, 23:09   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Da ville jeg heller ha kjøpt en på finn.no, hvis hun synes det er lite. Eller så kan hun jo ta en kikk selv, så kanskje hun ser at det er "markedspris" på brukt tripp trapp.

Hvis ikke du vil være grei da.

Vi er enige om 700. Jeg fant ingen her i byen med rett farge, og jeg vil ha den i hus fort. Jeg er grei.

Gammel 05-12-06, 23:10   #20
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Vi er enige om 700. Jeg fant ingen her i byen med rett farge, og jeg vil ha den i hus fort. Jeg er grei.

OK!

Jeg betaler også mer for brukt utstyr når jeg kjøper av bekjente, det tar seg liksom ikke ut å prute da. (Men ellers derimot...)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.