Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Rensing og smøring av ski for dummies

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 21:03   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rensing og smøring av ski for dummies

Ja, aldri hadde vel jeg trodd at jeg skulle skrive innlegg i dette underforumet, men som relativt nybakt alenemamma har jeg skjønt at jeg har arvet oppgaven som skikyndig pappa også.

Poden har skidag på skolen i morgen. Han har arvet et par ski som (bortsett fra forrige tirsdag) ikke har vært i bruk på noen år, og som har noen år gammel smøring på. Poden har fått beskjed om å bruke blå smøring, og det stemmer jo bra ifht etiketten på skismøringen. Så langt alt vel.
Nå har jeg skrapt vekk det jeg kan av gammel smøring, og pappa er på vei med White spirit. (Ja, for det trodde jo jeg at jeg hadde i hus, men det ser ut til at eksen har tatt med seg den på flyttelasset.)

Jeg har altså: smøring (3 farger til og med, men bruker den blå), skrape og sånn der kloss.
White spirit snart på vei.

Noen tips i siste liten her?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.