|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg for min del ville blitt ufattelig deppa hvis det viste seg at Skilpadda var advokaten til eksen min. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Hehe - sålenge det ikke er Skilpadda skal det nok gå. :kampklar: |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Hehe - svigermor er nok en felles for de fleste ja. Min vet ikke hvordan man sender sms engang, så henne er jeg trygg for. |
![]() |
![]() |
#7 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Svigerinna mi
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?*pirker på Dragen*
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg har alltid i bakhodet at svigerinna kan dukke opp på slike forum (barnløs foreløpig, men) så jeg skriver aldri noe jeg ikke vil hun skal vite, men jeg håper ikke hun dukker opp her.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Hvis svigermor eller svigerinna mi er medlemmer her, så melder jeg meg ut tvert.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg vil helst ikke ha noen jeg kjenner her jeg - av de "utenfor" |
![]() |
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg kjenner ingen som jeg ikke ville like at kom hit, men det er klart det kunne føltes merkelig om jeg oppdaget at noen av de brukerne jeg kjenner også er noen jeg kjenner i RL. Enten det nå var at en jeg hadde kranglet med viste seg å være moren eller faren til en venn av Poden, eller at en jeg var veldig gode venner med i forumverden skulle vise seg å være rimelig teit i virkeligheten.
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Det var søsteren min som anbefalte meg FP, så henne kjenner jeg jo. Føler jeg kan skrive alt mulig likevel, hun kjenner meg - og jeg stoler 100 % på henne (eller er jeg like naiv som i barndommen nå, Lykken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?
Er det derfor du har tenkt å flytte sørover? Litt for mange som vet hvem du er her vest?
![]() |
#18 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?
Den kan jeg signere. Ellers syns jeg det er ok at det kun er forumbekjente her.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg liker generelt ikke RL-bekjentskaper på samme forum som meg.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Svigermor og den ene svigerinna mi. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|