Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ville du vært kjent/kjendis?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Ville du vært kjent/kjendis
Ja, gjerne 2 1,37%
Nei, absolutt ikke 119 81,51%
Kanskje 6 4,11%
Av og til 18 12,33%
Jeg er kjendis 1 0,68%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 15:41   #1
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Ville du vært kjent/kjendis?

Jeg lurer på om du skulle ønske at du var kjent?
Da tenker jeg på at du er så kjent at du blir gjenkjent stort sett overalt.

Storesøster mener at det ville vært så kjekt, jeg er så inderlig glad for at jeg kan være anonym og slippe nettopp dette.

Glemte alternativet "Jeg er kjendis"

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:44   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei, jeg hadde ikke engang prinsessefantasier som liten, fordi jeg skjønte at det ikke var en FinTing.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:45   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Jeg kunne godt tenkt meg å bli invitert til alle de kule festene (og så velge om jeg ville gå eller ikke). Derimot er jeg veldig glad at jeg kan bevege meg utendørs uten å bli tatt bilde av.

Jeg svarte "av og til" i den forstand at jeg kunne vært kjendig hvis det fantes en "på og av"-knapp som man selv kunne bestemme over.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:47   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei, jeg ville ikke vært kjendis. Det finnes andre måter å bli invitert på de kule festene på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:49   #5
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Storesøster ønsker så inderlig å bli skuespiller og da tenker jeg på om unge mennesker, ta for ekspempel de undgommene i High School Musical (for det er populært her hjemme) var klar over konsekvensene hvis filmene ble populære. De tjener millioner i dag, men jeg mener at prisen er for høy.

Det med "på og av" -knapp har jeg sans for. Hadde verden bare vært så enkel.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:50   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei, overhodet ikke. Jeg fikk en bitteliten smak på det da jeg jobbet som lege i en bitteliten bygd og alle så ned i handlekurven min, kommenterte at "Døktørn eter dugeli med sjokolade ja" og visste når jeg la meg om kveldene og slikt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:50   #7
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei det ville jeg ikke vært.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:53   #8
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, overhodet ikke. Jeg fikk en bitteliten smak på det da jeg jobbet som lege i en bitteliten bygd og alle så ned i handlekurven min, kommenterte at "Døktørn eter dugeli med sjokolade ja" og visste når jeg la meg om kveldene og slikt.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:59   #9
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei, takk!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:13   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei, ikke i det hele tatt!

Syns det høres slitsomt ut å bli oppsøkt på gata hele tiden, og må smile på røde løpere og kritiseres for hva man har på seg, eller spiser.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:18   #11
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Eller å bli kritisert for hvor lite HOT man er.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:20   #12
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei, absolutt ikke.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:22   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Definitivt ikke. Gi meg den møkkete siden av glamour når som helst!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:23   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:23   #15
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Av og til! Kunne godt tenke meg å gå opp den røde løperen for eksempel, mens tusenvis av fans står og trygler om autografen min. :drømmer:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:35   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Av og til! Kunne godt tenke meg å gå opp den røde løperen for eksempel, mens tusenvis av fans står og trygler om autografen min. :drømmer:

Hvorfor det egentlig? Jeg bare lurer av nysgjerrighet, for jeg skjønner ikke hva som er forlokkende med det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 16:54   #17
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvorfor det egentlig? Jeg bare lurer av nysgjerrighet, for jeg skjønner ikke hva som er forlokkende med det.

Altså, for å få det på det rene. Jeg kunne ikke tenke meg å vært en slik tullekjendis som f.eks Pia Haraldsen el. Men en som blir beundret for jobben hun har gjort. Noe ala Julia Roberts for fremragende skuespillerprestasjoner, eller Madonna for fantastisk musikkarriere. Jeg vil gjøre noe stort, og bli beundret for det. Litt glitter og glamour. Men som sagt, bare av og til. Jeg er veldig glad i det anonyme livet jeg har nå.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 17:10   #18
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nja, jeg er veldig usikker på hva jeg vil svare.
Min ultimate drøm er å bli en dyktig skuespiller, forsåvidt å bli skuespiller i det hele tatt.
Jeg kan ønske meg mange varierte roller, og gjerne en del valgmulighet i forhold til film og teater. Jeg vil kunne bryne meg på vanskelige roller, i samarbeid med andre dyktige mennesker. Om jeg ser det fra den siden vil jeg gjerne bli en kjent skuespiller, ja. :ønskedrøm:

På den andre siden har jeg personer nært på som lever i offentligheten. Det er ikke noe som utelukkende frister vil jeg si. (Men har ikke fått totalt avsmak heller.)

Nyter min anonyme tilværelse, men tillater meg selv å holde fast på skuespillerdrømmen.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 04-02-09 kl 17:27.
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 17:47   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 17:53   #20
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Nei takk! Jeg er riktig nok glad i oppmerksomhet, men det får da være grenser.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no