|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og ned
|
Det går fort i svingene!Dere som jobber 100% og skal ha unger på skole og i barnehage, jeg beundrer dere. Jeg får det nemlig ikke til.
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det går fort i svingene!Kan du ikke kle på de minest før du hjelper støreste karen? sånn at dere er klar når han drar?
|
|
|
|
#3 |
|
Opp og ned
|
Sv: Det går fort i svingene!
Joda, men da må vi opp klokka seks. Jeg er ikke noe morgenhskjønnhet. Drar meg ut av senga klokka syv. Eldste tar en time med og da er det kun han jeg kan konse på. Vi var så og si klare når eldste dro i dag, men jeg glemte jo bilen. Den tok 20 min å skrape fri før snø og is. Ønsker meg garasje ja.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Det går fort i svingene!Det krever en syk logistikk å få til det med tre unger alene vil jeg tro.
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Det går fort i svingene!Hvor gamle er de minste? De kan ikke kle på seg selv, i hvert fall en av dem?
|
|
|
#6 |
|
Opp og ned
|
Det med varmt vann fikk jeg faktisk tips om i dag. Kan ikke fatte at jeg har kjørt bil i alle disse årene uten å ha kommet på den glupe ideen selv.
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Sv: Det går fort i svingene!Du får kjøpt hette til bilen, som dekker over vinduene så de ikke iser til.
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Det går fort i svingene!Klokka sju høres veldg seint ut om ting ikke skal bli stress. Vi er to om oppgavene, og står opp halv sju, vekker ungene sju. Når mannen er bortreist (ikke rent sjelden) står jeg opp ti minutter før for å klare det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det går fort i svingene!Når jeg har jobb eller skole som begynner kl.08 og skal levere begge ungene i barnehagen, så er jeg rett og slett nødt til å stå opp kl.06-06.30 for å rekke barnehagen kl. 0730. Og ja, jeg er skikkelig B-menneske så det er hardt å komme seg opp, men må man så må man. Et godt tips er å ha på to vekkerklokker, eller plassere vekkerklokken i gangen eller på badet. Gjør i stand mest mulig dagen før av klær og niste, det sparer deg for mye tid. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Einsam
|
Sv: Det går fort i svingene!Jeg synes også kl 7 høres sent ut. Selv om man ikke er noen morgenfugl, da tror jeg det enkleste er å snu vanene. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Det går fort i svingene!Jeg er b-menneske og kan fastslå at jeg er akkurat like zombie klokka 6 som 7, så egentlig er det like greit å stå opp tidlig(les: midt om natta)
|
|
|
#13 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Det går fort i svingene!For ordens skyld, det er grusomt å stå opp hver eneste morgen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Come what may...
|
Sv: Det går fort i svingene!Må stå opp klokka 06.10. Sånn at vi rekker å være ute av huset klokka 07.20. Må stå ca 04.30 når mannen er hjemme i fra jobb og jeg har tidligvakt. Helt sykt tidlig! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Det går fort i svingene!Jeg er alene med 3 barn, men de er jo ikke så små lengre da. (6 til 14 år)
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Det går fort i svingene!det går som regel greit med varmt vann. Men du kan risikere at bilruten sprekker i verste fall.
|
|
|
#17 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Det går fort i svingene!Jeg er alene om morgenen med 2 barn, ei som skal på skolen og ei som skal i barnehagen. Jeg er helt avhengig av å gå ut av døra 07.30 for å rekke å levere før bussen går 07.50. Jeg står opp mellom 05.30 og 06.00 Da har jeg tid på badet for meg selv til 06.30, dusjer og gjør meg klar. Vekker største, som er vanskelig å få opp, vekker så minste. Jeg gjør minste klar med hun største våkner eller kler seg selv. Deretter spiser vi frokost sammen til kvart over syv. Da kler vi på oss, slik at vi er ute av døren 07.30.
|
|
|
|
#18 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det går fort i svingene!Jeg beundrer deg som (nesten) får tid til to treningsøkter i tillegg til logistikk og full jobb! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Det går fort i svingene!Mannen er bortreist i noen dager nå (jobb), og jeg har dessverre ingen andre tips enn det at du er nødt til å stå opp tidligere. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Opp og ned
|
Sv: Det går fort i svingene!Joda er nok bare pent nødt å stille klokka tidligere altså, sutrer nok mer en nødvendig.
|
![]() |
|
|