Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Marilyn Manson til Quart

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 13:32   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marilyn Manson til Quart

Huhei, så er vi der igjen. Sommeren blir spennende. Hvem går konk? Og klarer gud å stoppe satans inntreden i bibelbeltet denne gangen?

Link

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 13:34   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marilyn Manson til Quart

Lurer på om han greier å provosere like mye denne gangen. Forrige gang jeg så ham var Peaches som varmet opp mye bedre enn Marilyn Mansion.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 14:08   #3
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

*gjesp*
Vekk meg når Quart faktisk booker noen som er relevante i det musikalske bildet for tiden.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 14:11   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Manson driver med ny plate. Derfor relevant. Egentlig er jeg bare småfornøyd med at det kommer hvilke som helst bookinger fra den kanten nå, så kan man regne litt mer med at det faktisk blir Quart.

Gammel 05-02-09, 14:15   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får se om den nye plata greier å gjøre han relevant igjen da. Stakkar, verden har blitt overbefolket av miniemoer siden han sjokkerte.

Gammel 05-02-09, 14:17   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Med skrå pannelugg.

Gammel 05-02-09, 14:20   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Med skrå pannelugg.

HJELP! Men noen er veldig søte da. Jeg beveger meg jo minimalt i sentrum sentrum om dagen, så jeg ble så overrasket når jeg så en gjeng sist jeg var på Oslo S, i skikkelig harujuku-outfit, komplett med rosa hår, svart sminke, maid-kostyme og rødstripete strømper. De er så utrolig søte!

Gammel 05-02-09, 14:21   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Huhei, så er vi der igjen. Sommeren blir spennende. Hvem går konk? Og klarer gud å stoppe satans inntreden i bibelbeltet denne gangen?

Link

Hi hi, det tenkte jeg også.
Det ble jo et vanvittig leven sist.

Moro med Marilyn, han er noe for seg selv!

Gammel 05-02-09, 14:22   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

HJELP! Men noen er veldig søte da. Jeg beveger meg jo minimalt i sentrum sentrum om dagen, så jeg ble så overrasket når jeg så en gjeng sist jeg var på Oslo S, i skikkelig harujuku-outfit, komplett med rosa hår, svart sminke, maid-kostyme og rødstripete strømper. De er så utrolig søte!

På Oslo S er det ofte mange av de. Jeg mistenker lokaltogene fra Lillestrøm.

Joda. Søte. Litt irriterende noen ganger, men hovedsakelig søte. Bare ikke si det til de, da er de ikke søte lenger.

Gammel 08-02-09, 18:52   #10
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så Manson på Quart i 99. En av de beste konsertene på Quart noengang! Skal definitivt se ham/dem igjen hvis han kommer tilbake.

Synes Manson var mye bedre før, men nå som Twiggy er tilbake aner jeg håp om bedre tider igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.