Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Heroes - ny fan melder seg!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 22:47   #1
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heroes - ny fan melder seg!

Jeg har akkurat sett første episode, og er overbevist - dette tegner til å være nok en gromserie!

Men jeg får assosiasjoner til en annen knallgod serie, De besatte, som gikk på NRK for ca. 5 år siden, en nordisk samproduksjon. De besatte assosierte jeg den gangen med Stephen Kings The Stand, som gjorde stort inntrykk da jeg så den på VHS for mange år siden. Disse to seriene hadde det til felles at det handlet om kampen mellom det gode og det onde, men akkurat som Heroes, handlet også disse om at folk får spesielle, overnaturlige egenskaper.

Så dersom dere Heroes-fans ikke har sett De besatte, eller The Stand, for den saks skyld, så kan disse seriene absolutt anbefales! De besatte: http://no.wikipedia.org/wiki/De_besatte.

Episode 2 kaller!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 00:45   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes - ny fan melder seg!

Takk for tipset om De besatte! Må sjekkes ut. Jeg har sett The stand, og den er helt fantastisk. Jeg elsket også Heroes helt til sesong 3, da ramlet jeg ut, den ble rett og slett kjedelig. Men de to første sesongene er helt knall.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 00:54   #3
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Heroes - ny fan melder seg!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

. Jeg elsket også Heroes helt til sesong 3, da ramlet jeg ut, den ble rett og slett kjedelig.

Iset, slutt å si at sesong 3 er kjedelig, vi skal snart se den og jeg gleder meg!

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 00:55   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes - ny fan melder seg!

Jeg syntes den var det, men jeg har ikke sett mer enn 4-5 episoder, og mange liker den jo. Så det kan jo hende du liker den. Gi den en sjanse, hvertfall.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 10:12   #5
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Heroes - ny fan melder seg!

Jeg sitter klar og skal se 2 sesonger med Heros nå, og har også 2 sesonger med Supernatural som skal beskues!! og :glederseg:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:32   #6
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heroes - ny fan melder seg!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsket også Heroes helt til sesong 3, da ramlet jeg ut, den ble rett og slett kjedelig. Men de to første sesongene er helt knall.

Den tid den sorg! Enn så lenge har vi altså mange timers god underholdning foran oss.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no