|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
saftig
|
Hva ville du gjort?For noen år tilbake fortalte en nabo meg at hun var så forbannet fordi naboen hennes ikke plukket opp hundens etterlatenskaper, men lot det ligge igjen. Det denne damen da hadde gjort, var å skuffe dritten opp og legge det på trappen til hundeeieren. Hun var stolt av å fortelle at hun hadde gitt den drittkjerringa huden full, for det gikk bare ikke an å la være å plukke opp etter seg.
|
|
|
#4 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort?Jeg ville sagt i fra på en ok måte til naboen som eier hunden. Å kjefte har ingen hensikt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hva ville du gjort?Jeg ville også sagt fra. Jeg hater hundedritt i veikantene, kan de ikke klare å plukke det opp kan de drite i å ha bikkje, eventuelt la bikkja drite i deres egen hage (det har de sikkert kjempelyst til). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hva ville du gjort?Jeg ville ha tatt kontakt med denne damen og sagt følgende med et smil om munnen: "For at dere skal slippe å finne en eske med hundedritt på trappen bør du utruste din sønn med hundebæsjeposer når han lufter hunden deres." Jeg ville så ha blunket lurt til henne før jeg penslet samtalen over på noe annet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva ville du gjort?Lånt en haug med hunder, gitt de masse mat og så latt de drite i hagen til vedkommende for så å titte til høyre/venstre og rusle hjem med bikkjene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva ville du gjort?
Enig.
|
|
|
#9 |
|
superbruker
|
Sv: Hva ville du gjort?
Hadde nok gjort dette.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva ville du gjort?Ok, hva jeg egentlig ville gjort er selvfølgelig å si i fra til naboen neste gang jeg møtte han/henne at det er kult om guttungen får vite at man må plukke opp hundebæsjen. Nothing more, nothing less. Alt annet blir bare teit. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva ville du gjort?Jeg hadde sagt i fra når neste anledning byr seg, men ellers har eg lite annet å bidra med enn; |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bare sær
Sv: Hva ville du gjort?(Kilde: youtube.com)
|
![]() |
|
|