Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips og meninger om Italia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 21:36   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Tips og meninger om Italia?

Vi skal til Italia i sommer, 3uker juli-august! Min mamma og pappa spandrere oppholdet der nede på min familie og mine 2brødre! Pappa fyller 50år og har lyst til å gjøre noe spesielt!
Vi flyr fra torp og har leid bil for hele oppholdte!
Vi skal bo helt for oss selv i en nyrestaurtet villa i Lago Di Bolsene, utsikt mot vinranker og oliventrær og stort nytt eget svømmebasseng osv osv osv
Ca 1,5timer fra Roma, ditt skal vi og vurdere å bestille guid. Noen med erfraing? Guid å anbefale?

Og i gave til pappa har jeg og brødrene mine spleiset på to overnattinger i Lucca for oss alle (smått og stort) med matkurs på stor vingård som vi blir kjørt til av privatsjåfør og 5rettersmiddag med vin.
Vi skal også besøke Pisa mens vi er i Lucca, da det ikke er lange turen!!
Noen som har vært i Lucca eller Pisa?

Noen med togerfaring??
Noen steder vi bare MÅ se??

Har søkt litt på forumet ang Italia og oppdaget at det er flere som har sansen for Italia, håper noen vil dele sine her!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.