Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg ønsker meg musikkanbefalinger

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 22:38   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg musikkanbefalinger

Jeg skal laste ned litt nytt og vil gjerne ha deres favoritter akkurat nå, samt ting dere ikke går lei av.

På forhånd takk.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:40   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ønsker meg musikkanbefalinger

Akkurat i dag går det i Helene Bøksle hjå meg.

Gammel 09-02-09, 22:50   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Det kommer vel litt ann på hva slags smak du har da. Mine favoritter er bla a Beth Hart og Shinedown.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:51   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Modern Talking.

Gammel 09-02-09, 22:57   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det kommer vel litt ann på hva slags smak du har da. Mine favoritter er bla a Beth Hart og Shinedown.

Det er med viten og vilje at jeg ikke har skrevet noe om det. Jeg vil ha tips om alt mulig!

Gammel 09-02-09, 22:58   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Modern Talking.

... og så skal du over på MilliVanilli eller?

Gammel 09-02-09, 23:03   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

... og så skal du over på MilliVanilli eller?

Næsj. :grøss:

Gammel 09-02-09, 23:05   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

James Morrison Broken Strings! Litt bløt, men altfor fengende... :fått på hjernen:

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:12   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Wombats
Franz Ferdinand
Kings of Leon
Motörhead
Metallica
The Doors
The Clash
Dum Dum Boys
Big Bang
Kaiser Chiefs
Kaizers Orchestra
Fatboy Slim
Ramones
Iron Maiden
AC/DC
Muse
Katzenjammer
Jarle Bernhoft
Skambankt

...øh, og så kommer jeg ikke på fler.

Jo, seff.

Tom Waits
Nick Cave and the bad seeds
Grinderman
Karpe Diem ( )
Duffy

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:27   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Har du Spotify? Her er en playlist som jeg fant på nett her om dagen, med masse forskjellig musikk. Mye bra (og noe ikke like bra, men det er jo bare å fjerne).

Ellers så har jeg dilla på Kings of Leon om dagen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:42   #11
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Har du Spotify? Her er en playlist som jeg fant på nett her om dagen, med masse forskjellig musikk. Mye bra (og noe ikke like bra, men det er jo bare å fjerne).

Ellers så har jeg dilla på Kings of Leon om dagen.

Ja, jeg har Spotify!

Gammel 10-02-09, 01:57   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

The Cure
The Smiths
Morrissey
Best of Blur eller alle albumene til Blur
The Strokes
The Hives
Kaiser Chiefs
Daft Punk
Røyksopp
Foo Fighters - The colour and the shape
Kelis
Thom Hell

Sist redigert av Vianne Rocher : 10-02-09 kl 02:04.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 04:52   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sia
Cocteau twins
Doktor kosmos (spesielt albumet "Evas story")
Handsome boy modeling school med "the truth"

Ellers:
Lisa Loeb
Sarah mcLachlan

Gammel 10-02-09, 08:53   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spotify har fått meg til å hente frem mye musikk fra gamledager, utrolig gøy.

Jeg plukket ut det jeg har på ukens playliste som er forstandig å anbefale videre:

Enigma - Sadeness Part 1
Leftfield - Storm 3000
Leftfield - Phat Planet
Fatboy Slim - Praise You (inspired by aC)
Röyksopp - Eple
The Mamas & The Papas - California Dreamin'

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 10:01   #15
scilla

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:05   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Spotify har fått meg til å hente frem mye musikk fra gamledager, utrolig gøy.

Jeg plukket ut det jeg har på ukens playliste som er forstandig å anbefale videre:

Enigma - Sadeness Part 1
Leftfield - Storm 3000
Leftfield - Phat Planet
Fatboy Slim - Praise You (inspired by aC)
Röyksopp - Eple
The Mamas & The Papas - California Dreamin'

aC var igjen inspirert av Glitter.

Ellers vil jeg nevne Gaslight Anthem. ...som jeg aldri hadde husket navnet på om ikke Skilpadda nevnte de en gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 18:49   #17
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pantera
Slipknot
Korn
Paul Oakenfold
Tori Amos
Raspurtina
Guns'n'Roses
Mazzy Star
Pearl Jam
Tungtvann
Prodigy
Apex Twin
Kaada
Opeth

Gammel 10-02-09, 18:50   #18
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marit Larsen og Sondre Lerche.

Gammel 10-02-09, 19:02   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må abonnere på denne!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 12:12   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har da noen tips. Jeg er rimelig altetende, så det er ikke nødvendigvis noen logisk sammenheng mellom disse.

Air
Anouk
Ane Brun (bortsett fra den duetten med Madrugada )
Basement Jaxx
Bob Marley
Bo Kaspers Orkester
Briskeby
The Cardigans
A camp
The Cranberries
The Dandy Warhols
Dany Brillant
De lillos
The Donnas
Earth, Wind & Fire
Eric Clapton
Fairport Convention
Fatboy Slim
Foo Fighters
Franz Ferdinand
The Fugees
Goldfrapp
Gorillaz
Guru
Gwen Stefani
Ida Maria
Jack Johnson
Jamiroquai
Jan Ove Ottesen (eller er det Janove?)
Johnny Cash
Joni Mitchell
Justin Timberlake
Karen Jo Fields
Keane
Kelis
Kings of Convenience
Kylie Minouge
Lenny Kravitz
Manu Chao
Maria Mena
Maroon 5
The Mars Volta
Melody Club
Mew
Morcheeba
Nancy Sinatra
Norah Jones
The National Bank
Nickelback
Nirvana
No Doubt
Phoenix
Primal Scream
Prince (eller the artist formerly.. blabla..)
Queens of the Stone Age
Red Hot Chili Peppers
Scissor Sisters
Skunk Anansie
Sophie Ellis Bextor
Thievery Corporation
Thomas Dybdahl
Tracy Chapman
The White Stripes

Sånn, nå har jeg gått gjennom hele iTunes.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 11-02-09 kl 13:31.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.