Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Stor forskjell på PSP og PSP Slim Lite? Haster litt

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 00:09   #1
Left
Passiv

Standard

Stor forskjell på PSP og PSP Slim Lite? Haster litt

Er det noen annen forskjell enn vekta?
Kan man gjøre det samme tingene på en vanlig PSP som på Slim Lite?

Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 23:17   #2
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stor forskjell på PSP og PSP Slim Lite? Haster litt

Har du funnet ut av det? Vi har både 'vanlig' PSP og PSP Slim, og det er litt forskjell på dem. En ting er skjermen på den siste Slim-versjonen (bedre skjerm som kan brukes litt mer i dagslys), en annen ting er at du kan bruke skype på den. Det går ikke på den første.

Ja - og så er Slim da så klart tynnere.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 23:24   #3
Left
Passiv

Standard

Takk for svar. Holdt på å kjøpe en søt rosa en, men besinnet meg og kjøpte en sort, slim i stedet
Tror nemlig den rosa er en eldre utgave?

Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 23:35   #4
Pusurkine
Superaktiv

Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Rosa er eldre utave ja.

Slim finnes også i 2 versjoner, de er veldig like, men den siste har litt bedre skjerm, og mikrofon (til skype).

Slim har en utgang slik at du kan koble den på TV'en om ønskelig.

Våre barn har PSP, til misten har jeg kjøpt et minnekort med 16 gb, og har "rippet" dvd'er over på den. Han har også lydbøker på den.

Kjøpte en fotobag til han slik at han enkelt får meg seg maksinen, noen spill og en lader.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 23:38   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Rosa er eldre utave ja.

Slim finnes også i 2 versjoner, de er veldig like, men den siste har litt bedre skjerm, og mikrofon (til skype).

Slim har en utgang slik at du kan koble den på TV'en om ønskelig.

Våre barn har PSP, til misten har jeg kjøpt et minnekort med 16 gb, og har "rippet" dvd'er over på den. Han har også lydbøker på den.

Kjøpte en fotobag til han slik at han enkelt får meg seg maksinen, noen spill og en lader.

Det var smart. Minnekort må vi ha.

Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 23:42   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det var smart. Minnekort må vi ha.

Jepp - minnekort er et must.
Her er det faktisk den gamleste PSP'en som har det største minnekortet - rett og slett fordi mannen bruker den slik at han trenger mest minne.

Har forresten lest elektroniske bøker på den - helt super måte å lese bøker på om man ikke MÅ ha papiret mellom hendene.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 23:44   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at jeg på ingen måte har satt meg inn i hva vi kan bruke PSPen til.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 23:48   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg gleder meg stort, for denne er mor sin. Bare mor sin. Kan kanskje vurdere å låne bort - under tvil.

Hvilke spill er morsomme?
Jeg liker spill av type Crash Bandicot, Spyro, Super Mario osv. Og Tetris, Pacman osv.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.