![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Koss PortaProEr det livstidsgaranti på dem? Må man ha kvittering for å få byttet dem, og må de byttes i butikken de ble kjøpt? Noen har nemlig tråkket på dem sånn at det bare er lyd på venstre side... |
![]() |
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Koss PortaPro
Det skal liksom være det, men garanti gjelder jo stort sett ikke mot tråkking - det er vel neppe noen produksjonsfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koss PortaProFra nettsiden til Koss:
Jeg tolker det som garantien ikke gjelder i dette tilfellet.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Koss PortaProSå tråkking er ikke underlagt det? |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Koss PortaProOk, takk for svar. Må ut og handle litt i dag. |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
|
Jeg snakket med en Spaceworld-forhandler og de sa at livstidsgarantien gjelder uansett. En får tilsendt nytt sett i posten fra importøren. Butikken jeg snakket med ordnet det gratis om kunden hadde kvittering, hvis en ikke hadde kvittering så kostet det der 50,-. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Koss PortaProReally? Så uvøren behandling gjelder? (De lå ved siden av PC'n, men jeg snublet i ledningen og rev dem ned og da var lyden borte på ene siden. Et under at PC'n ikke gikk i gulvet samtidig.) |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
|
Det var det de sa. Really? Var min første reaksjon også. Der var visst folk som var innom med opp til flere sett samtidig, totalt fikk de 10-20 i retur for dagen i den butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Koss PortaProNy PortaPro er i hus, helt uten kostnad. Ja, faktisk så gikk de gamle inn til 449 kroner mens de nye kosta 349,-, så da ble det sannelig et PlayStationspill for mellomlegget også. |
![]() |
![]() |
#11 |
Stabilt ustabil...
|
![]() |
#12 |
Pulled back in
Hvilken spaceworld-butikk var det? Må jeg ha kjøpt settet der?
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Koss PortaProVi dro til Elkjøp og trengte ingen kvittering. De lurte litt på om vi hadde, men da vi svarte benektende så laget de likesågodt en. GJETT om vi er fornøyde! |
![]() |
![]() |
#14 |
Administrator
|
Åsane storsenter i Bergen. Hvis du "mangler" kvittering, så er det vel det samme hvor du har kjøpt den? (De tok 50,- om kvittering mangler) De leverte ikke ut nye headset, men sendte navn og adresse til importøren som sendte nytt headset i posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pulled back in
![]() Sv: Koss PortaProBumper denne, for jeg har ledningsgfeil i mitt sett men ingen kvittering..Noen som vet om en butikk i Oslo området som tar i mot sett uten kvittering?
![]() |
|
|