Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelm "borte" på skolen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 14:18   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hjelm "borte" på skolen

kjenner jeg begynner å bli ganske eitrende f.... nå.... 5 klassingen vår hadde med slalomhjelm på skolen pga skøytegang i gymmen, med slalombriller pga mye snøfall. Han kom hjem uten, da han ikke klarte å bære alt sa han (sekk, dress, skøyter og gymbag). Hjelmen sa han lå i korga i gangen. I dag skulle han ha med den hjem, men borte var den. Har ringt skolen, de husker å ha sett at han hadde den, men nå vet ingen hvor den er. For meg er vel dette atter en 1000-lapp ut vinduet, for hjelm må han ha. Fy fader så irritert jeg er for at jeg ikke kjørte og hentet han, eller for at han kunne tatt den med i går!! Og nå håper jeg foreldrene til det barnet som har "fått ny hjelm" har øynene åpne og ringer oss når de ser den.... Dritt altså!!!!

Gammel 10-02-09, 14:27   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: hjelm "borte" på skolen

Send mail til alle foreldrene i klassen og etterlys hjelmen. Beskriv den nøye, slik at det blir vanskelig for andre å bruke den dersom den er tatt med vilje.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:43   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Send mail til alle foreldrene i klassen og etterlys hjelmen. Beskriv den nøye, slik at det blir vanskelig for andre å bruke den dersom den er tatt med vilje.

Enig i det. Dessverre er det sånt som kan skje og skolen ikke kan ta ansvar for. Men jeg forstår godt at det er surt!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 13:07   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

det er rett og slett fortvilt ja....

Nå er mail formulert og sendt!!

Gammel 11-02-09, 14:19   #5
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelm "borte" på skolen

Håper den kommer tilrette!!

Krysser fingrene for deg!!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:46   #6
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Hjelm "borte" på skolen

Utrolig irriterende, håper den dukker opp.

Vi opplevde det samme med en sykkelhjelm i barnehagen. Når sykkelsesongen var over dukket den tilfeldigvis opp igjen, ødelagt!!!
Takk og pris for at jeg jobber i sportsbutikk..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.