Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kan noen fortelle kort om iPod?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-09, 19:02   #1
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan noen fortelle kort om iPod?

Jeg driver å vurderer sterkt en svært enkel iPod - nemlig shuffle. Det eneste jeg skal bruke den til er trening, så jeg gidder ikke investere i noe mer. Men hvordan er gangen videre etter at man har skaffet seg en iPod; Må man kjøpe sanger eller kan man hente sanger man har liggende på pc?
Må man åpne noen spesielle programmer?

Jeg må dessuten ha noen andre ørepropper enn de som følger med - jeg klarer ikke sånne som bare skal sitte i øret lissom. Ikke vil jeg ha noen svære andre greier heller ... Anbefalinger? Har tittet litt på denne fra Sennheiser - kan det være noe?
http://pan7.fotovista.com/dev/7/1/00...g_00000017.jpg

(Jeg er egentlig realtivt teknisk, men iPod ol har jeg ikke satt meg inn i gitt ...)

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:12   #2
MrKolt
Nybegynner
 
MrKolt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 10
MrKolt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Har du musikkfiler lagret på datamaskinen, kan du overføre dem til Ipoden.
Mulig det må være i mp3 format... Men har du det, er det bare å sette i gang.

MrK

__________________
Det er mer mellom himmel enn jord.....
MrKolt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:16   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Du må laste ned itunes fra apple`s hjemmeside og overføre sangene til itunes.
Du kan kjøpe sanger fra itunes (koster rundt 8,- per sang) eller legge inn CD`er du har hjemme. Musikk som er på maskinen fra før overfører du vil fil-legg til sanger.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:22   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Jeg elsker min Shuffle! :bidrar:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:36   #5
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Ok, dette høres jo overkommelig ut. Skal ikke mye til før jeg er overbevist. Takk skal dere ha.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg elsker min Shuffle! :bidrar:

Takk - fint å høre at folk over 13 år også liker denne lille, enkle dingsen.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:41   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Shuffle er genial til trening.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:49   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Takk - fint å høre at folk over 13 år også liker denne lille, enkle dingsen.

Såvidt over 13.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 23:13   #8
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Såvidt over 13.



Jeg er også storfornøyd med shuffle til trening.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 08:38   #9
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Flotters - da har jeg bestilt en blå. Håper den kommer snart, for jeg er veldig spent på om jeg får til dette ...

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 14:34   #10
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Jeg er veldig glad i min Shuffle til trening. Jeg har de hodetelefonene på bildet ditt, og de er veldig god til løping. De er derimot ikke god til styrketrening - ihvertfall der du sitter med hodet inntil noe, for den bøylen er ganske fast, og det presser på hodet ditt. Så jeg bruker Apple sine hodetelefoner til styrketrening og Sennheiser sine til løping (og ellipse).

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 15:44   #11
rufsetulla
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 1
rufsetulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Du kan legge inn sanger fra cd`n dine eller laste gratis ned fra nettet. det er utrolig enekelt plugger bare ledningen inn i ipoden og andre enden i pc`n og drar over sangene

rufsetulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:35   #12
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen fortelle kort om iPod?

Jeg fikk iPod'en i posten i går (det tok 2 dager - trodde jeg måtte vente lenger) og den inneholder nå ca 40 sanger. Jeg klarte det!Blir flere stterhvert, men det er iallfall en start.

Med en gang jeg åpnet esken, kjente jeg at jeg ble svært så betatt av den lille dingsen. Kommer til å bli perfekt til trening.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no