|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Hva bruker en egentlig barbequesaus til?Hva bruker en egentlig barbequesaus til? Jeg ser mange er så begeistret for det, men i mitt hode er det bare noe saus/krydder-greie som man smører på kjøtt når det skal grilles og så blir grillen klissete og fin.
![]() |
#3 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?Jack Daniels sin er helt nyyydelig å ha som kald saus ved siden av kylling, biff e.l.
![]() |
#7 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?Som ketchup.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?barbeque=grill
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?
Nå må du fortelle! :lytter:
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?Alt av kjøtt og kylling. Enten på kjøttet før steking, eller ved siden av som ketchup.
![]() |
#13 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?Jeg er ikke overbegeistret men når jeg bruker det så er det blandet med rømme som en dip.
![]() |
#14 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?Til kylling, kjøtt og poteter. Jeg bruker det også på kyllingsandwich |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva bruker en egentlig barbequesaus til?Nevermind - jeg fant selv! http://www.foreldreportalen.no/forum...3&postcount=11
![]() |
|
|