|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sikring av vedovnHva kan jeg bruke for å sikre vedovnen?
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Sikring av vedovnDet blir for stort desverre.
|
|
|
#4 |
|
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Sikring av vedovnVi har denne, kjøpt hos Reflex |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Sikring av vedovnPlassen her pleier ikke plage meg, men nå gjør den det. Har aldri sikra vedovnene før, men med en liten på 6 mnd som kommer seg frem og er rimelig klåfingra så er det nok lurt. Ser ikke ut som om han er av typen som kommer til å lære av å brenne seg en gang (ikke har jeg lyst til at babyen min skal brenne seg heller).
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sikring av vedovnVi har også BabyDan sin lekegrind som vi har tatt av ledd på. Vedovnen vår står også rett innefor stuedøren. Vi bruker nå fire ledd, og grinda er så stødig at vi ikke har trengt å feste den til hverken vegg eller gulv. Ja, den er dyr, men den er verdt det. Vår er brukt i tre år nå, ser overhodet ikke brukt ut, og jeg ser de selges for over halvparten av det vi ga for den. |
|
|
|
![]() |
|
|