Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sikring av vedovn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-09, 09:35   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sikring av vedovn

Hva kan jeg bruke for å sikre vedovnen?

Lille begynner å bli mobil og vedovnen er veldig lav. Jeg trodde kanskje jeg skulle slippe å sikre den i år, men det ser ut som om jeg må gjøre det nå. Det er ikke stor plass rundt ovnen siden den står nesten helt inntil en døråpning.

Noen som vet hva den kan sikres med og hvor jeg kan få kjøpt dette?

Gammel 16-02-09, 09:45   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sikring av vedovn

Du kan for eksempel sette en lekegrind rundt den.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 09:49   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det blir for stort desverre.

Gammel 16-02-09, 10:51   #4
Majka
Kometkamerat

Majka sin avatar

Medlem siden: May 2008
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Vi har denne, kjøpt hos Reflex

Vi har også liten plass på grunn av døråpning. Det som er genialt med denne er at man kan ta av de sidene man ikke trenger. Vi har i tillegg en slik smijernsplate mellom grinda og ovnen ved døra for der blir det for kort avstand fra grinda til oven.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 10:53   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også den, og den fungerer ypperlig til slikt, men det er en temmelig dyr ovnssikring, så jeg tror jeg ville prøvd andre løsninger først.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 10:57   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Plassen her pleier ikke plage meg, men nå gjør den det. Har aldri sikra vedovnene før, men med en liten på 6 mnd som kommer seg frem og er rimelig klåfingra så er det nok lurt. Ser ikke ut som om han er av typen som kommer til å lære av å brenne seg en gang (ikke har jeg lyst til at babyen min skal brenne seg heller).

Kanskje jeg må få mannen til å lage noe lurt på jobb. 75x100x75 hadde vært perfekt her.

Ser på denne, men lurer på om det blir for stort også.

Gammel 16-02-09, 18:00   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har også BabyDan sin lekegrind som vi har tatt av ledd på. Vedovnen vår står også rett innefor stuedøren. Vi bruker nå fire ledd, og grinda er så stødig at vi ikke har trengt å feste den til hverken vegg eller gulv. Ja, den er dyr, men den er verdt det. Vår er brukt i tre år nå, ser overhodet ikke brukt ut, og jeg ser de selges for over halvparten av det vi ga for den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.