Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Julegavetips i A-Magasinet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 12:27   #1
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julegavetips i A-Magasinet

Utdrag fra artikkel:

"Julegavene deres faller alltid i smak, og det skulle bare mangle. HB og LD lager gaver som er til å spise opp.

Og hvis du vil gjøre det enda enklere, kjøper du alle ingrediensene til et godt brød og supplerer med kjøkkenredskaper som bolle og tresleiv. Heng på en lapp med oppskriften.

Det er tanken som teller."

Er det noen her som hadde blitt glad og takknemlig for å få en kg mel og oppskrift på et brød i gave? Hadde blitt mer glad for et kneippbrød til 3.90,- jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:45   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavetips i A-Magasinet

Har fått sånn gave jeg og da tenkte jeg som sant er at det er tanken som teller.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:47   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips i A-Magasinet

Nei, skulle jeg blitt glad over å få bakeingredienser, så tror jeg det måtte være til en whiskykake av noe slag.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:09   #4
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegavetips i A-Magasinet

Whiskeykake høres bra ut.


Jeg er litt irritert over det der med at det er tanken som teller. Noen gaver forteller meg rett og slett av giveren ikke har tenkt i det hele tatt, skal det da være en trøst at tanken teller?

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:41   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips i A-Magasinet

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Whiskeykake høres bra ut.


Jeg er litt irritert over det der med at det er tanken som teller. Noen gaver forteller meg rett og slett av giveren ikke har tenkt i det hele tatt, skal det da være en trøst at tanken teller?

Nettopp. Syntes denne gaven var litt sånn "jeg gidder ikke lage ferdig gaven din, bak brødet ditt sjæl".

Men hvis de fleste syntes det var en god idé så hadde jeg hatt julegaver til alle venninnene mine med et smell. Det er jo nesten ikke kø på Rimi, selv ikke på lillejulaften.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no