|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?Mannen vil ha det til middag, men jeg synes det er så kjedelig.
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?Vet ikke jeg, men vi pleier å ha erter ( tørrede på boks) og tyttebærsyltetøy til. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?Tja, spennende og spennende. Jeg pleier å lage potetstappe til, koke makaroni og blande inn i stappa. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?
Det blir nok hjemmelaga potetmos ja. Det er jo godt.
|
|
|
#6 |
|
Ferskus
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
![]() |
Sv: Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?Kålstuing er kjempe godt tilbehør
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?Kjøttkaker er da et festmåltid
|
|
|
|
#9 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?Jeg synes at kjøttkaker med brun saus er godt jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan lage kjøttboller med brun saus spennende?Det ble ikke hjemmelaga kjøttboller her, men hjemmelaga potetmos skal det bli, og fløtesausen fra IKEA (den liker jeg faktisk kjempegodt) lagd med soyafløte. Blir nok bra med noen grønnsaker til nå. Og tyttebærsyltetøy.
|
![]() |
|
|