|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sjokoladematematikk!DU MÅ IKKE JUKSE OG HELLER IKKE GÅ DIREKTE TIL LØSNINGEN! 1. Hvor mange ganger i uken kan du tenke deg å spise sjokolade? (tallet skal være større enn 0 men mindre enn 10) 2. Gang tallet med 2 (for at det skal bli et partall) 3. Legg til 5 4. Gang resultatet med 50 (jeg regner med at du har slått på regnemaskinen...!!) 5. Hvis du allerede har feiret din fødselsdag i 2006, legg til 1756. Hvis du ikke har feiret din fødselsdag ennå, legg til 1755. 6. Trekk fra ditt fødselsår (et 4-sifret tall). Resultatet er et 3-sifret tall. Det første tallet er det antall ganger i uken du kan tenke deg å spise sjokolade. De siste to tallene tilsvarer....... ;-) (din alder) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Sjokoladematematikk!
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Sjokoladematematikk!Det stemmer ikke. For jeg løy og sa jeg bare tenkte på sjokolade to ganger i uka. Hvis denne testen var skikkelig magisk burde den ha gjennomskuet meg og gitt meg et mye høyere tall!
![]() |
#7 |
kamerat
|
Den gjennomskuet ikke meg heller. Den burde jo skjønt at jeg ønsker meg sjokolade HVER dag, ikke bare fem dager i uka. :sjokoman:
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladematematikk!Jøss.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
Min virket!
![]() |
#14 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Sjokoladematematikk!Min virket, men så juger jeg ikke heller da...................
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladematematikk!Det går jo ikke an å si 0. Har slutta med sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladematematikk!Jøss
![]() |
|
|