Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til hotell i Paris?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-09, 21:50   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til hotell i Paris?

Det ser ut som weekendturen vår blir til Paris. Mange reisemål utelukket seg selv pga teite flytider. Så da trenger jeg litt tips til hoteller i Paris. Vi har vært der litt over ett døgn, på vei til bryllupsreise, men jeg føler ikke at jeg har sett noe. Vi vil ha et hotell som er sentralt og gjerne fint, vi liker litt luksus. Og siden jobben til mannen betaler og det ikke er satt noe tak på pris, så kan vi godt ta et hotell litt over gjennomsnittet

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 18:01   #2
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Tips til hotell i Paris?

http://www.meuricehotel.fr/

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 19:45   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen flere??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 20:18   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Det var noen som la inn en link tidligere, om et hotell ved Montmartre. Der vil jeg bo neste gang! Skal se om jeg finner det.

Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 20:20   #5
Kneazle
Passiv

Standard

Her er det. Og det var Venla som tipset om det.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.