|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Kan noen hjelpe meg å forstå denne flightplanen?Jeg har tittet litt på ulike flybilletter, og har funnet en som ser bra ut. Problemet er at jeg ikke forstår detaljene her. Det står at det er United Airlines, men "flyvningen utføres av Eurowings" og samme med Lufthansa. Hva betyr det? Og hva i all verden er Eurowings? Risikerer jeg å f eks havne på et eller annet obskurt fly fløyet av ukjent flyselskap? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å forstå denne flightplanen?Eurowings er et tysk flyselskap. Jeg aner ikke noe om kvaliteten. Men ja, når det står "flyvningen utføres av" betyr det at selskapene har co-share på ruta. Her har UA / LH kjøpt plasser hos Eurowings, og det er Eurowings' fly du kommer til å reise med. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å forstå denne flightplanen?http://www.seatguru.com/ gir deg en grei oversikt over de ulike flytypene, tror jeg. Og de beste plassene. |
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å forstå denne flightplanen?Tusen takk, Emma! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å forstå denne flightplanen?Altså: På den siste flighten flyr du med Lufthansa, selvom du kjøper billetten av UA. De deler ruta seg imellom. På andre avganger på samme ruta er det antakelig United som flyr, og Lufthansa sine kunder får plass der. See? |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg å forstå denne flightplanen?Lufthansa er bl.a. Eurowings. Dvs. eies av Lufthansa, akkurat som KLM eier KLM Cityhopper. Eurowings har mindre fly (færre seter) og flyr på kortere strekninger innen Europa. Kvaliteten er minst like bra som Lufthansa.
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å forstå denne flightplanen?Eurowings er Rune Rudbergs siste europasatsning ... :behjelpelig:
|
![]() |
|
|