Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

CD-er på nettet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 14:27   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

CD-er på nettet

Om jeg skal bestille musikk-CD'er på en norsk nettside, hvilken bør jeg bestille på da? Best og billigst helst....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 14:32   #2
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: CD-er på nettet

Jeg pleier stort sett å sjekke priser på www.cdon.com og www.platekompaniet.no Et av de stedene er det gjerne rimeligst.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 19:05   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: CD-er på nettet

Nå har jeg bestilt en skikkelig smørbrødliste på cdon.com . Varene ble 218,- rimeligere enn på platekompaniet.no

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 00:06   #4
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: CD-er på nettet

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå har jeg bestilt en skikkelig smørbrødliste på cdon.com . Varene ble 218,- rimeligere enn på platekompaniet.no

På shoppern frk??

  Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 00:38   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: CD-er på nettet

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

På shoppern frk??

He,he, j-u-l-e-f-o-r-b-e-r-e-d-e-l-s-e-r heter det, schnuppa!
Skal ha de med over hit igjen etter jul, så jeg må se til å få bestilt snart.
cdon.com er klart billigst, men nå er jeg kommet opp i snart 25 filmer, så jeg må redusere litt her ser jeg....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 00:40   #6
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: CD-er på nettet

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

He,he, j-u-l-e-f-o-r-b-e-r-e-d-e-l-s-e-r heter det, schnuppa!
Skal ha de med over hit igjen etter jul, så jeg må se til å få bestilt snart.
cdon.com er klart billigst, men nå er jeg kommet opp i snart 25 filmer, så jeg må redusere litt her ser jeg....

Kjenner til problemet....... Lett og bli revet med!!

  Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 13:01   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: CD-er på nettet

Spørsmål: Er cdon.com en svensk side? Sendes varene fra Sverige da, og kan stoppes i tollen???

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:55   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: CD-er på nettet

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Spørsmål: Er cdon.com en svensk side? Sendes varene fra Sverige da, og kan stoppes i tollen???

Mine pakker har aldri blitt stoppet hvertfall.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 18:24   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: CD-er på nettet

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Mine pakker har aldri blitt stoppet hvertfall.

Fant svaret på det. De sendes visstnok fra Norge.

Men, jeg bestilte på søndag. I går stod det at pakken var sendt. På Postens sporingstjeneste står det at pakken ble levert inn idag... Så jeg må bare krysse fingre og tær for at den rekker frem til lørdag.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no