|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Tok opp kyllingkjøttdeig fra fryseren i dag, og lurer på hva jeg skal gjøre med den. Kan jo bruke den som vanlig kjøttdeig, men jeg lurer på om du har en oppskrift som gjør at kyllingkjøttdeigen virkelig kommer til sin rett?
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Tror ikke Emma liker kyllingkjøttdeig.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Sorry. Er ikke så veldig begeistret for kyllingkjøtteig. |
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Vi skal ha hjemmelaget kyllingurger av kyllingkjøttdeig i dag.
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Jeg laget kyllingburgere i helgen, men herlighet så vassne de ble, jeg måtte jo bare KASTE dem i en haug ned i pannen. Etter å ha stekt litt ble de jo faste og fine, men den deigen er jo HELT annerledes å jobbe med enn karbonadedeig/kjøttdeig. Den renner jo mellom fingrene. Gruer meg allerede til å liksom skulle lage kjøttboller av det der skvipet.
|
|
|
#8 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Jeg syns kyllingkjøttdeig blandet med karbonadedeig er helt sinnsykt godt, til burgere og kjøttboller og slikt.
|
|
|
#9 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Stek kjøttdeigen som vanlig kjøttdeig og så har du en boks eller to med ratatouille oppi, server med fullkornspasta. Det ble kjempegodt og både liten og stor spiste alt for mye.
|
|
|
#10 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Jeg bruker stort sett bare kyllingkjøttdeig, og kan anbefale den på det varmeste. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Jeg overlot problemet til mannene, og han har laget kjøttboller av de, og de lukter aldeles herlige. Gleder meg til middag!
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Mine kjøttboller ble også veldig gode. Jeg hadde fetaost med chili og hvitløk i dem, krydder og en hel kinesisk hvitløk. Alle spiste seg fordervet.
|
|
|
#13 |
|
hmmm
|
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Lager en rett basert på kyllingkjøttdeig som er enkel og god:
|
|
|
#14 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brukte vann på fjøla jeg formet dem på og det hjalp veldig - de ble fastere og lettere å steke. Akkurat ferdigspist og det var veldig godt + at ungene likte dem og det er nesten viktigst
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Hvilket tilbehør har dere til kyllingkjøttbollene? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage som er ekstra godt med kyllingkjøttdeig?Mannen lagde kjøttboller med rødløk, hvitløk og persille. Vi haddr pastaskruer og varmet opp tomatsaus (ala Dolmio) og hadde kjøttbollene oppi der. Det ble veldig godt.
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Takk! |
|
|
|
![]() |
|
|