Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dåpsgave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 15:34   #1
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dåpsgave

På søndag skal jeg i dåpen til min lille nevø. Jeg husker at jeg ga ei bok til hans søster, bare at jeg ikke kan huske hvilken. Jeg tror det var en av de hvite bøkene - den store eventyrboka e.l. Jeg pleier å gi bøker i stedet for alskens smykker, penger, sparegriser og sånt. Derfor har jeg tenkt å gi ei bok nå også. Men hvilken? Jeg lurte litt på Astrid Lindgrens samlede verker kanskje vil være noe. Gode idéer tas i mot med takk.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:41   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dåpsgave

Astrid Lindgrens samlede må då vere kjempebra? Ellers såg eg ei flott utgåve av Asbjørnsen og Moe på bokhandelen for litt sidan, med bilde av kvitebjørn Kong Valemon på framsida.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 19:53   #3
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Dåpsgave

Astrid Lindgren er supert, synes jeg. Selvsagt også de klassiske eventyrene, men jeg må si at Lindgren overgår mye i mine øyne.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.