|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke gardiner skal jeg velge?Vi trenger gardiner til stua og spisestua vår. Har fått låne med hjem noen forskjellige fra Åhlens, men er ikke sikker på hvilke vi burde velge. Har lånt med oss tre forskjellige, svarte og hvite blomster, mørke med grønne og hvite blomster, og noen helt lyse og lette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?De mørke var fine - de andre likte jeg ikke noe særlig.
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?Jeg likte helt klart de mørkeste best. Fargen var veldig fin til veggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?Jeg likte også de mørke best. De ble en fin ramme rundt vinduet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?Takk for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?De mørke gjorde seg veldig godt fargemessig og var lekre og spenstige på samme tid!
![]() |
#14 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?Jeg ble litt "vill i blikket" av de mønstrete. Jeg ville gått heller gått for dem postet litt nedenfor helt hvite lette. Evnt. noen helt andre...
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?De mørke var veldig fine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?De mørke med de store blomstene var utrolig fine! Jeg skjønner nesten ikke at du spør en gang. Klart det må bli de mørke.
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?Synes de mørke var veldig fine om de passer til resten av stilen du har i leiligheten din da. (for det synes jeg er viktig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner skal jeg velge?Sånn ut fra bildet så synes jeg at de lyse va finest. Det så nesten ut som om det var et grønt mønster i dem, siden fargen på veggen skinner gjennom. Så kan du jo henge opp de mørke til høsten, ja.
![]() |
|
|