Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å surre med uttrykk - en spinn-åff fra sy-puter-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 01:39   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Om å surre med uttrykk - en spinn-åff fra sy-puter-tråden

Det var en gang for lenge, lenge siden. Det må vel ha vært sånn omtrentlig da jeg gikk i niende ev. første klasse på vgs og en venninne av meg hadde en smekk-tett kjæreste. Seriøst. Han var rett og slett dum.

Det ble til slutt slik at jeg kuttet kontakten med venninnen min fordi jeg ikke orket å omgås dusten.

En ting jeg husker vi kranglet om var følgende:
Vi snakket om det å ha innflytelse på et annet menneske. Han sidestilte det å ha innflytelse med det å ha positiv innflytelse og det å ikke ha innflytelse med negativ innflytelse, og samme hvor små teskjeer jeg fant frem gikk det ikke inn. Han ga seg ikke, han var helt steil.

Det hører vel med til historien her at han var et par år eldre enn oss og knappest fullførte ungdomsskolen. Det er nesten så jeg vil påstå at han skyldte IQ.

Kjenner du slike folk? Som tviholder på de mest dustete ting uansett hvor mye man legger frem av bevis?

Sist redigert av ~TM~ : 21-02-09 kl 22:19.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 01:44   #2
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å surre med uttrykk - en spinn-åff fra sy-puter-tråden

Han forsøkte vel bare å ivareta selvbildet sitt som *den som vet*?

Gammel 21-02-09, 03:54   #3
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det var en gang for lenge, lenge siden. Det må vel ha vært sånn omtrentlig da jeg gikk i niende ev. første klasse på vgs og en venninne av meg hadde en smekk-tett kjæreste. Seriøst. Han var rett og slett dum.

Det ble til slutt slik at jeg kuttet kontakten med venninnen min fordi jeg ikke orket å omgås dusten.

En ting jeg husker vi kranglet om var følgende:
Vi snakket om det å ha innflytelse på et annet menneske. Han sidestilte det å ha innflytelse med det å ha positiv innflytelse og det å ikke ha innflytelse med negativ innflytelse, og samme hvor små teskjeer jeg fant frem gikk det ikke inn. Han ga seg ikke, han var helt steil.

Det hører vel med til historien her at han var et par år eldre enn oss og knappest fullførte ungdomsskolen. Det er nesten så jeg vil påstå at han skylte IQ.

Kjenner du slike folk? Som tviholder på de mest dustete ting uansett hvor mye man legger frem av bevis?

Hmmm - med ett trodde jeg det var meg og min, men nå ble jeg nysgjerring .

Men jo, jeg hadde en eks som til tider kunne være slik som du har beskrevet over. Kommer dessverre ikke på et eneste eksempel her og nå, seff...

Gammel 21-02-09, 22:19   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Hmmm - med ett trodde jeg det var meg og min, men nå ble jeg nysgjerring .

Men jo, jeg hadde en eks som til tider kunne være slik som du har beskrevet over. Kommer dessverre ikke på et eneste eksempel her og nå, seff...

Når har du hatt en kjæreste som har vært eldre enn deg? Never... ?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:26   #5
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Ja, svigermor. :Orker ikke utbrodere:

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:30   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, svigermor.

Gammel 21-02-09, 22:30   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Ja, svigermor. :Orker ikke utbrodere:

Du och jag.

Gammel 22-02-09, 22:58   #8
Skvetten
Passiv

Standard

Min far.

Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 23:00   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er gift med en besserwisser, men han vet heldigvis å gi seg og kan å innse sine feil.
Mannen har derimot en kompis som durer på i sin egen lille verden, så pass at han nå har durt seg vekk fra hele vennegjengen. Tragisk, men sant.

Gammel 22-02-09, 23:09   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg må skamfullt innrømme at jeg var sammen med en slik person for mage herrens år siden

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 23:10   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, har en kamerat som til og med sa en gang "jeg vet jeg tar feil, men jeg gir meg faen ikke fordet!"

Gammel 22-02-09, 23:32   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svigerfar. og

Gammel 22-02-09, 23:38   #13
Left
Passiv

Standard

Min mor. Hun er ikke smekk-tett, det bare likner veldig fordi hun er så forbanna påståelig.

Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 23:46   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Min mor. Hun er ikke smekk-tett, det bare likner veldig fordi hun er så forbanna påståelig.

Gammel 23-02-09, 00:34   #15
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner slike, spesielt to peker seg ut. Begge klarer i tillegg å snu om på ting. Så når de senere finner ut at de tok feil så blir jeg ilagt det idiotiske standpunktet /meningen jeg aldri hadde.

Utrolig slitsomme greier spesielt der en er avhengig av deres samarbeid. Det krever strategi og masse falskhet å vinne frem.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 00:53   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Bytt ut med far så har du meg.
Han er en mann med mye kunnskap om mye rart, men er så forbanna påståelig at det gjør vondt.
Jeg kan ikke diskutere med han fordi det ender med sure miner hvis han skjønner at andre har andre syn på ting enn han og kanskje bedre argumenter også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 02:35   #17
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en kamerat som er så bastant i alle sine meninger at han tidvis fremstår som rakettforskeren i HI her ja. Har marsjert ut fra hans hjem barbent en gang etter en særdeles opphetet diskusjon, og har etter det konsekvent nektet å diskutere noe som helst med ham. Det må jeg om vi skal være venner.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 07:51   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Kjenner nok flere sånne ja. Dessverre

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 08:39   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet om ei som påsto hardnakket at hun hadde fått positiv graviditetstest tre dager etter EL.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 09:32   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Så når de senere finner ut at de tok feil så blir jeg ilagt det idiotiske standpunktet /meningen jeg aldri hadde.

Å, jeez, det gjorde eksen min. Det tror jeg er det mest forbanna, ryggbrekkende dypirriterende skiten jeg noen gang har vært ute for!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.