Skulle jeg sagt noe?
Har lyst til å høre deres mening, for jeg kjenner at jeg går og tenker litt på noe jeg opplevde i går kveld.
Mannen og jeg var ute og spiste på en restaurant i Oslo. På et bord utenfor (brrr) satt et ungt par med en liten gutt i barnevogn. De satt der da vi kom og da vi gikk, og jeg synes ikke det så så veldig koselig ut for en liten tass på under ett år. Han var kanskje 10-11 måneder og ikke så veldig godt påkledd på en veldig sur kveld. Men det var nå en ting.
Da jeg skulle på do oppdaget jeg at moren fylte tåteflasken med varmt vann fra springen og tok den med ut. Først tenkte jeg at det kanskje var kaldt vann, men kranen sto på varmt. Da vi skulle gå sto tåteflasken på bordet utendørs med MME oppi Jeg hadde veldig lyst til å komme med en oppfordring om å heller få kokt vann fra restauranten, men gjorde det ikke. Det høres kanskje tåpelig ut, men jeg fikk vondt av den lille som ble foret med springvann. Det inneholder vel relativt mye bakterier som han ikke har godt av. Det ville aldri ramla meg inn å gi det til mine, ei heller drikke det selv. Dessuten var det jo veldig lett å få restauranten til å komme med kokt vann...
Men hva synes dere? Overreagerer jeg eller? Ville dere sagt noe?