Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardinhjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 22:03   #1
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Gardinhjelp

Siden vi flyttet inn i nytt hus for to år siden har vi hatt midlertidige gardiner på stua. De ble kjøpt i all hast, billigst mulig og lagt opp på slump med dobbelsidig teip. Kattungen vi fikk rett etterpå brukte de tynne, lyse gardinene som klatrestativ, og det bærer de preg av. Nå vil jeg ha nye!

Stua vår er lys - "standard" latte-farge på veggene. Den mest dominerende fargen i rommet sørger sofaen for. Den er en skjønn grønn veloursofa fra 60-tallet. Jeg vil gjerne ta opp sofafargen i gardinene.

Jeg har kikket på følgende på ellos. Mannen fikk litt bakoversveis av de med retromønster. Jeg er redd de andre blir litt mye blomstrete.

Hva tycks?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 22:13   #2
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Gardinhjelp

Jeg synes de øverste var finest. Jeg fikk litt 60tallsfølelse av dem, noe som vel passer fint til stilen på den grønne sofaen deres?

Gammel 23-02-09, 22:15   #3
Kneazle
Passiv

Standard

De øverste var kjempefine!

Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 22:19   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det høres på meg ut som de øverste der står mest i stil til sofaen, og slik jeg ser for meg fargen på den ...

Gammel 23-02-09, 22:22   #5
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig enig med dere, jeg da. Jeg tror de øverste blir kjempekule sammen med den gamle sofaen vår, og innbiller meg at det med de gardinene vil se ut som om vi har en sånn sofa helt med vilje, på en måte. Må bare overbevise mannen.

Gammel 23-02-09, 22:26   #6
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

(...) med de gardinene vil se ut som om vi har en sånn sofa helt med vilje, på en måte.

Er det ikke med vilje da? Den hørtes kul ut.

Gammel 23-02-09, 22:33   #7
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Joda, den er kul. Vi har blitt glad i den. Men opprinnelig var det et krisekjøp for 6-7 år siden da den gamle (som forøvrig var skikkelig stygg) plutselig delte seg i to. Mannen var student og jeg jobbet 60%, og dermed kjøpte vi en usett sofa på finn. Veldig billig. Men den var god å sitte i, god å ligge i, og den er jo solid som bare det. Og nå har den altså også egentlig blitt ganske kul. Sånn etterhvert.

Gammel 23-02-09, 23:42   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh, de øverste var kule!

Gammel 23-02-09, 23:46   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

De øverste!

Gammel 26-02-09, 11:12   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

De øverste.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:20   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De øverste helt klart. Du bare bestiller, henger opp og ordner, så slipper du å overtale mannen for da ser han jo at det blir kult!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 17:02   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Nettopp. Det er planen.

Gammel 03-03-09, 12:02   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Får vi se bilde når du har gardinene på plass eller!??

Gammel 03-03-09, 14:34   #14
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Jepp. De er på vei i posten, visstnok.

Gammel 04-03-09, 19:48   #15
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De blir knallstilige og passer strålende sammen med sofaen deres!
Må nok komme på besøk og se når du har hengt de opp.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 23:23   #16
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Hvis du bare kommer når jeg skifter gardiner, må jeg nok øke hyppighetene på gardinbytter heretter.

Gammel 05-03-09, 13:30   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Hvis du bare kommer når jeg skifter gardiner, må jeg nok øke hyppighetene på gardinbytter heretter.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.