|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
i tåkeheimen
|
![]() GardinhjelpSiden vi flyttet inn i nytt hus for to år siden har vi hatt midlertidige gardiner på stua. De ble kjøpt i all hast, billigst mulig og lagt opp på slump med dobbelsidig teip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GardinhjelpJeg synes de øverste var finest. Jeg fikk litt 60tallsfølelse av dem, noe som vel passer fint til stilen på den grønne sofaen deres?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: GardinhjelpDe øverste var kjempefine! |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: GardinhjelpDet høres på meg ut som de øverste der står mest i stil til sofaen, og slik jeg ser for meg fargen på den ...
![]() |
#5 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: GardinhjelpJeg er veldig enig med dere, jeg da. Jeg tror de øverste blir kjempekule sammen med den gamle sofaen vår, og innbiller meg at det med de gardinene vil se ut som om vi har en sånn sofa helt med vilje, på en måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: GardinhjelpJoda, den er kul. Vi har blitt glad i den. Men opprinnelig var det et krisekjøp for 6-7 år siden da den gamle (som forøvrig var skikkelig stygg) plutselig delte seg i to. Mannen var student og jeg jobbet 60%, og dermed kjøpte vi en usett sofa på finn. Veldig billig. Men den var god å sitte i, god å ligge i, og den er jo solid som bare det. Og nå har den altså også egentlig blitt ganske kul. Sånn etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GardinhjelpDe øverste!
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GardinhjelpDe øverste.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: GardinhjelpDe øverste helt klart. Du bare bestiller, henger opp og ordner, så slipper du å overtale mannen for da ser han jo at det blir kult!
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: GardinhjelpFår vi se bilde når du har gardinene på plass eller!??
![]() |
|
|