|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Hva gjør man i Tromsø med en treåring?Jeg skal ta med meg storesøster på jentetur nordover for å besøke familie. Pga. høy pris på flybilletter dit jeg egentlig skal, vurderer jeg å fly billig til Tromsø om morgenen og ta bussen derfra til endelig destinasjon på ettermiddag/kveld. Da må vi såklart gjøre noe gøy i Tromsø før vi drar videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva gjør man i Tromsø med en treåring?Polaria er flott, i gangavstand fra det største kjøpesenteret i sentrum også, og heller ikke så langt fra bussterminalen. Sentrum er forøvrig ikke så veldig stort og deilig oversiktlig bare du har fått en kjapp innføring først. (Storgata/gågata og deretter Nerstranda kjøpesenter pluss et par butikkperler i smågater utenom). Dersom dere har bedre tid og været er fint er fjellheisen også en morsom ting og en flott opplevelse for store og små. Biblioteket er en turistattraksjon i seg selv, og ligger også i sentrum. Det er også et minitog som kjører sightseeing men det regner jeg med kun er i verste turistsesongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man i Tromsø med en treåring?Polaria, Tromsø museum og Hoppeloppeland
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva gjør man i Tromsø med en treåring?Museumet har aldri vært noen stor hit hos storebror. Etter at de fjernet eventyrskogen er det jo faktisk skikkelig kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Studenten
![]() Sv: Hva gjør man i Tromsø med en treåring?
Eventyrskogen ble vel fjernet på 80-tallet en gang?
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
Vi var ivrige brukere av Tromsø Museum fram til 2002-2003, og både eventyrskogen og dyrene med dyrelyder var der da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva gjør man i Tromsø med en treåring?(Godt å høre at jeg ikke er helt steinalder allerede Canisa). Kino, bibliotek og polaria er i sentrum så det rekker dere fint over på en minidag, Koma. Jeg vil også være med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Studenten
Den orginale ble fjernet på 80-tallet, men den ble satt opp på nytt en gang for ikke så lenge siden, men da ikke like bra som den orginale.
![]() |
#12 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|