Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nei nå....

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 19:16   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Nei nå....

skal jeg sprette en flaske vin, og ta meg et velfortjent glass deilig italiensk rød. Ja, det kan vel fort bli flere enn ett også. Mannen er bortreist, og snart skal jeg pakke ungene i seng.

PMS-pregede MonsterMammaer fortjener såpass, synes jeg.

 
Gammel 09-12-06, 19:17   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nei nå....

Kos deg. Det høres veldig fristende ut, men jeg har ikke vin i huset.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 20:58   #3
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Nei nå....

Det fortjener du.
Så skål for monstermammaer; har tatt et glass rødvin selv.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 21:09   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nei nå....

Kos deg.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 21:11   #5
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nei nå....

Jeg vil også ha rødvin! *misunnelig*

Gleder meg til babyen er ute, og stor nok til at mammaen kan bevilge seg et glass vin igjen.

Men kos deg, det fortjener du!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 21:12   #6
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nei nå....

Om kun kort tid skal jeg følge ditt eksempel. Rødvin og mørk sjokolade.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå  
Gammel 09-12-06, 21:26   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nei nå....

Fortsatt våken?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 21:30   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nei nå....

Hørtes ikke vondt ut i det heletatt!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 10:37   #9
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nei nå....

Hadde lignende planer for kvelden i går; mannen min er også bortreist.

I stedet ble det skravling med døtre på kjøkkenet, etterfulgt av en totimers leggeprosess med de små. Vi la oss kl 23 hele bunten.

Detmed vinen får jeg ta igjen i kveld, da sammen med min kjære.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 10:44   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nei nå....

Den totimers leggeprosessen høres kjent ut, ja. :urk:

 
Gammel 10-12-06, 20:12   #11
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nei nå....

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Den totimers leggeprosessen høres kjent ut, ja. :urk:

Helt normal mørketidsproblematikk her. Det bedrer seg om en måneds tid, det er en trøst.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 20:16   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nei nå....

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Helt normal mørketidsproblematikk her. Det bedrer seg om en måneds tid, det er en trøst.

Jo, du sier noe. Storesøster går det egentlig nokså greit med, men Storm....

 
Gammel 10-12-06, 21:00   #13
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Nei nå....

Jeg har snart drukket min del av en hel flaske

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no