|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Reinstallere all programvare på PCJeg har en Fujitsu Siemens med Vista som må det må reinstalleres all programvare på i følge Elkjøp. Den vil ikke på nettet lenger. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCKan ikke helt skjønne hvorfor du må reinstallere all programvare for å komme på nettet, ga de noen nærmere diagnose? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCNei, jeg fikk ikke noen mer forklaring, men det virket som om han visste hva han snakket om. Både mannen og jeg har prøvd å få den til å virke. Den finner nettverket, men vil ikke opp. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCRecovery DVD er det du skal kjøre. WinDVD er vel en software DVD spiller. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reinstallere all programvare på PCEn slik komplett reinstallasjon/recovery er gjerne en enkel løsning for å få ting til å fungere igjen. Det er en del arbeid, men kontra support via telefon o.l. for å prøve å finne feilen kan ta såpass lang tid og innebære såpass mye at "å rykke tilbake til start" blir mye enklere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCJeg fikk jo til dette, men nå er programvaren for nettverket borte og jeg kan ikke se at jeg har noen CD-rom med det. Kan jeg få fatt i det noe sted? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCGå inn på hjemmesiden til produsenten, så finner du det helt sikkert til nedlasting.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCTakk Ru! Hmm, jobber meg ned til riktig Amilo og kommer til forskjellige ting. Jeg ser ikke noe der det står direkte nettverk. Kan WLAN være riktig eller er det feil? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCWLAN er i så fall det trådløse.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Reinstallere all programvare på PCJepp, det gjør det. |
|
|
|
![]() |