|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?Jeg er litt småsur, eller kanskje mest forundret. På vei til jobb stakk jeg innom den lokale rørleggeren/baderomsforhandleren for å forhøre meg litt om hvilke muligheter jeg hadde til å få plass til mest mulig på 3,6 kvm. Type finnes det smalere beredere enn standard, kan man sette av plass til vaksemaskin over innebygd sisterne osv. Jeg hadde spurt eieren i går, men i dag ble jeg møtt av en snurten dame som ikke ville hjelpe meg før jeg eventuelt hadde valgt dem som rørlegger til huset som skal bygges. Det må da være litt rart? Jeg mener, de selger jo for eksempel servanter og badekar uten krav om at man skal bruke dem som rørlegger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?Dårlig service høres det ut som. Hør med noen andre.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?Jeg kan faktisk til en viss grad forstå det. Om jeg hadde hatt en butikk, og blitt rådspurt om løsninger, brukt masse tid og energi på å svare på spørsmål etter beste evne, og så går den som spør til konkurrenten og kjøper? |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?Kommer litt ann på hvordan man spør da. Om man bare spør og graver litt, så syntes jeg de burde kunne svare. Service vil jo uansett være noe man vil se etter når man skal velge rørlegger. Men om man spør om veldig utfyllende informasjon, så skjønner jeg at de ikke gidder bruke så mye tid på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?
Helt enig. Det var egentlig det jeg forsøkte å si. |
![]() |
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?Jeg tror problemet her ble at jeg av eieren av bedriften ble forespeilet at de kunne hjelpe med litt avklaringer, og vi avtalte at jeg bare skulle komme innom med tegningen. Damen hadde tydelig en annen praksis, og reagerte nok på at jeg kom viftende med en tegning, selv om jeg trodde det var i henhold til avtale og antakelig vanlig praksis. Jeg skjønner vel også den delen om at de ikke vil utføre masse arbeid for ingenting, men det er noe med hvor man da trekker den grensen og hvordan man svarer en kunde. Hadde jeg kommet og bare sagt at jeg skulle kjøpe en bereder, og har dere smalere modeller, så måtte de jo svart på det for å få et salg. Likeledes med servant mindre enn vanlig, smale badekar etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?
Det gjorde vi også. Veldig fornøyd.
![]() |
|
|