Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kor gammal føler du at du er?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Ko gammal føler du deg?
Yngre enn 15 0 0%
15-20 1 0,69%
21-25 30 20,69%
26-30 57 39,31%
31-35 36 24,83%
36-40 13 8,97%
41-45 3 2,07%
46-50 1 0,69%
51-55 0 0%
Eldre enn 55 4 2,76%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 22:03   #1
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kor gammal føler du at du er?

Eg blir alltid så alvorstung når eg skal plssere meg i ei aldersboks, fordi alderen min ikkje heilt stemmer med kor gammal eg føler meg. Difor: kor gammal føler du deg?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:05   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor gammal føler du at du er?

Føler meg rundt 25 og er 24. Har følt meg rundt 25 siden jeg var 20. Vet ikke helt hvorfor egentlig, men føler det passer meg veldig bra.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:11   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 35 og føler meg minst så gammel som jeg er. På tester pleier jeg å plassere meg i aldersgruppen 55 pluss. Mentalt veksler jeg kansje mellom 35 og 50, men jeg ser nok ikke gammel ut, og det gjør at jeg iblant føler meg litt ung.

Gammel 28-02-09, 11:16   #4
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Alt mellom 28 og 45. Kommer helt ann på dagsformen og humøret.

Kan bikke ned til 22 i meget fnisete tilstander.

Gammel 28-02-09, 11:26   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg begynner å nærme meg 40, men føler meg sjelden mer enn bortimot 30 tenker jeg.
Når jeg ser på 40 åringer rundt meg, føler jeg liksom at de ser mye eldre ut enn meg og mannen.

Noen ganger føler jeg meg derimot nærmere 80 når jeg står opp om morgenen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:06   #6
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette vart eit finn minst to feil innlegg, men eg reknar med at ein modde klarer å finne og rette dei

Gammel 27-02-09, 22:06   #7
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

21-25.

Gammel 27-02-09, 22:06   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Eg føler meg 30, og har gjort det i ein del år no. Det er framleis ein del år igjen...

Gammel 27-02-09, 22:08   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ca 30.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:08   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er enkelt! I følge en nylig tatt test på facebook er jeg 22.
:stoler alltid på FB:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 15:56   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er enkelt! I følge en nylig tatt test på facebook er jeg 22.
:stoler alltid på FB:

link?
:vil og ta test:

Jeg føler meg utbrent og hundgammel for tiden. Og har panikk over at jeg blir 27 i påska. egentlig så føler jeg at 23 var en fin alder så har sagt i alle år at jeg er 23 år

Gammel 27-02-09, 22:08   #12
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Spesifiser gjerne i tråden psykisk vs. fysisk alder.

Gammel 27-02-09, 22:16   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Tja. For det meste føler jeg meg som rett over tjue. Jeg er 35,5 år når jeg går ut i fra fødselsdato, og det gir meg av og til litt panikk. Kanskje er kommet i panikkalderen?

Sist redigert av Chanett : 27-02-09 kl 23:10.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 23:41   #14
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg følte meg eldre enn jeg var i mange år, nå begynner jeg å føle meg yngre igjen. Ganske frustrerende. I følge Fb er jeg 15, i virkeligheten er jeg 30 og antagelig ganske miljøskadd. Jeg vil si at jeg føler meg litt yngre enn det, er ikke helt fortrolig med å ha blitt 30 ennå.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 23:46   #15
Lita
Passiv

Standard

Jeg har følt meg eldre enn jeg er i mange år, samtidig som i visse situasjoner føler jeg meg akkurat så gammel som jeg er.
Litt situasjonsbetinget tror jeg.
Jeg er 26.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:13   #16
Matir
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Matir er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Jeg har følt meg eldre enn jeg er i mange år, samtidig som i visse situasjoner føler jeg meg akkurat så gammel som jeg er.
Litt situasjonsbetinget tror jeg.
Jeg er 26.

Slik hadde jeg det til jeg ble 25. Nå føler jeg meg som en 20-åring
ER nok veldig situasjonsbetinget ja!
Når jeg sier at jeg og mannen min har vært sammen i snart 10 år, så er det mange som får hakeslipp, gitt

Matir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:20   #17
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Føler meg mellom 26-30 år, jeg er 26 år.

Gammel 27-02-09, 22:29   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

26-30. Jeg vil si mer 26 enn 30. Jeg er 31.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:31   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det varierer veldig. Jeg føler meg egentlig veldig ung på mange områder, men likevel voksen.

Jeg tror jeg alltid har følt meg som 30. Alltid. Og nå når jeg er det føles det helt greit, men jeg tenker ofte at jeg skulle vært litt eldre også.

Gammel 27-02-09, 22:32   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke. Til tider eldgammel, til tider purung og ekstremt teit. Jeg er 25.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.