|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sånn der veggdekor - "klistremerker" - hvor får en kjøpt det på nett?Jeg vet Sprell har, men noen flere? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn der veggdekor - "klistremerker" - hvor får en kjøpt det på nett?Har du sett på Ebay? Søk etter "wallstickers" eller "wallies"?
|
|
|
#3 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn der veggdekor - "klistremerker" - hvor får en kjøpt det på nett?Ah, enda en tråd om wallstickers...
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 28-02-09 kl 22:26. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
![]() |
Sv: Sånn der veggdekor - "klistremerker" - hvor får en kjøpt det på nett?Tusen takk jenter! Jeg kunne kanskje ha søkt i forumet før jeg stilte spørsmålet |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
![]() |
Sv: Sånn der veggdekor - "klistremerker" - hvor får en kjøpt det på nett?Har litt å velge i ser jeg... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
hijabdame
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Sånn der veggdekor - "klistremerker" - hvor får en kjøpt det på nett?Nå har jeg ikke lest alle de tidligere trådene, men her er noen lenker: |
|
|
|
![]() |
|
|