Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dere med Lidingø-kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 07:08   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere med Lidingø-kjøkken

Vi skal ha Lidingø innredning, men er fryktelig usikre på hva slags knotter/håndtak vi skal velge.

Vi lurte litt på disse, men jeg er usikre på om den manglende kontrasten vil gjøre kjøkkenet litt kjedelig.



Alternativet er disse:


Hva tycks? Andre forslag? Vi er på let etter en gammeldags stil til det gamle huset vårt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 07:36   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med Lidingø-kjøkken

Jeg googlet litt kjøkkenet nå, og ser at det er veldig mange som har de nederste. Hos noen var det veldig pent, men på noen ble det rett og slett litt mye håndtak synes jeg. Kanskje avhengig om man har smale eller brede dører

Jeg synes de øverste er mest "gammeldags", men klarer ikke helt å se for meg om det er pent på hvitt kjøkken. (har kjøkkenet vært en annen farge, så har saken liksom vært biff) - De er veldig fine de hvite.

Ellers ser jeg at endel har disse knottene til lidingøkjøkkenet. (evt sammen med de nederste du har lagt til også)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 14:30   #3
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Dere med Lidingø-kjøkken

Vi har! Og er knallfornøyd...Vi har noen håndtak i samme stilen som knoppene dere vurderer, er utrolig fine. Spør Trixie. Og kanskje kommer på besøk for å se? (Og skravle såklart) Bor ikke du her i nærheten da?

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 17:07   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med Lidingø-kjøkken

Vi har de hvite knottene på skapdørene, og hvite handtak fra samme serie på skuffene. Har massiv heltre benkeplate.
Synes det er fint.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 20:31   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med Lidingø-kjøkken

Jeg kommer gjerne til deg på inspeksjon, Kumilla. Jeg bor bare en kjapp biltur unna.

Det var det vi lurte litt på ja, Vering. Tenker kanskje det blir det.. Vi skal ha valnøtt-laminat plate pga barna. Orker ikke vedlikeholdet på heltreplate når de er så små. :lat:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:01   #6
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Dere med Lidingø-kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kommer gjerne til deg på inspeksjon, Kumilla. Jeg bor bare en kjapp biltur unna.

Ja, skulle ikke du besøke Trixie snart da? Da må du ikke tro du slipper unna huset mitt...

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:45   #7
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Dere med Lidingø-kjøkken

Vi har disse vi:



For de passer til stilen på alt annet på kjøkkenet.. Av dine to forslag ville jeg tatt de som minner om disse i form.

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no