|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom homeopati virker like bra som vaksiner?Godt spørsmå. Tutta vet sikkert noe om dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom homeopati virker like bra som vaksiner?http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/01/22/53698.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom homeopati virker like bra som vaksiner?Han ble visst bedre av Thuja, men ikke vet jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom homeopati virker like bra som vaksiner?Ja vi kan kanskje sende han en mail hvis han har en mailadresse. Lurer på det samme selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom homeopati virker like bra som vaksiner?Ser artikkelen er fra 1998, og at det tydeligvis gjelder en legetabbe, det står jo at vaksine nr 2 ikke skal gis hvis barnet har sterke reaksjoner og det er massivt med allergi på begge sider i familien.
![]() |
#8 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom homeopati virker like bra som vaksiner?Uansett utrolig trist at dette skjer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom homeopati virker like bra som vaksiner?
Ja, de fleste sykehus/legetabber er som regel veldig triste og tragiske.
![]() |
|
|