|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Kan noen belære meg om trykk-knapper?TFK har sendt meg en ny trykk-knapp til vognen, men den ser nøyaktig ut som den jeg allerede har.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?Synes det høres ut som om du har fått feil knapp jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?Etter jeg hadde fått knapp til min TFK bagen 3 ganger, så endte mannen med å skru den fast med en lite skrue, for det var ikke mulig å få den på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?Her ser du at det er forskjell på "han" og "hun" knappene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?Tusen takk for svar.
![]() |
#6 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?Jeg fikk fikset trykk-knapper på vogna i en butikk som selger barneutstyr.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?
Er det trykk knappen på kalesja di som har gått? Den som er dobbel sånn at den trykkes på bagen og trykkes også på myggnettet eller hva det nå var? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?Nei, det er ikke noe dobbelknapp. Det er en knapp for å feste den nye Twinner Twist Duo kalesjen til selve sittedelen. Men takk for tips.
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?
Da kanskje det er håp for deg da. Problemet når du får riktige knapper er å finne noen som har verktøyet du trenger for å sette dem på. Ville tro at det er såpass mange TFK i Norge nå at de er kjent med problemet. Det er noen år siden nå jeg hadde problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Kan noen belære meg om trykk-knapper?når jeg øddela knappene på myggnettingen til vogan tok jeg oå skrev mail til bebito i trheim.med at ingen her oppe solgte\selger tfk. så fikset de meg knapper(fikk nå en helt ny myggnetting) rett fra tfk, enda jeg ikke hadde kjøpt vogna der.
![]() |
|
|