|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jada, jeg er inspirert av Sannhetens øyeblikk på TVNorge.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Drømmeprinsen ville sagt det. Og sikkert slengt på et par hjerter også. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja jeg har en bestevenninne jeg ville gått gjennom mye for. Hun er min sjels venn, min ett og alt. Jeg vet det er gjensidig, vi snakker ofte om det, vi føler oss som tvillinger og kan simpelthen ikke leve uten hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg vet ikke, men håper det. Vet ikke om jeg kan si jeg har en bestevenn selv, men er såklart noen jeg trives bedre sammen med enn andre.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Nei, jeg tror ingen gjør det, tror heller ingen ville brukt venn heller. Har en del bekjente, that's it.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja. Ihvertfall en. Kanskje to. Sist redigert av Kneazle : 03-03-09 kl 21:18. |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, jeg har en venninne som er min "bestevenninne". |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, det vet jeg helt sikkert. :selvsikker:
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ei venninne fra ungdomstiden og vi har hele tiden omtalt hverandre som bestevenner. Vi bodde sammen på hybel og var svært nære. Dessverre har både geografi og forskjellig livssituasjon skapt avstand mellom oss, men hun introduserte meg som sin beste venn da vi traff en gammel flamme tidligere i uken. Det var overraskende hyggelig. At jeg skal være hennes forlover i det kommende bryllupet gjør også at jeg blir glad for at jeg har en slik person i livet mitt.
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har i hvert fall en som vil regne meg blant sine aller beste venner. Hun er nok min beste venninne også.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har i allefall en venninne som nok regner meg som en sine beste venninner. Jeg ser på henne som min beste venninne. Hun er forloveren min og fadder til begge gutta mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ei som ville kalt meg sin beste venninne ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, så heldig er jeg. Har en soul mate i Sandnes. Altfor langt borte.
![]() |
#17 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har fire beste venninner. Men om jeg er deres bestevenninne vet jeg ikke. Jeg bryr meg i hvertfall veldig mye om dem. Enda de ikke kjenner hverandre en gang. Det er kanskje det mest sære med hele greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg vet ikke om noen ville omtalt meg som sin beste venn, men vi har et vennepar som omtaler oss som sine beste venner og omvendt. Men det er veldig "oss fire", jeg tenker verken på ham eller henne individuelt som min beste venn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har min aller beste venninne på andre siden av fjellet. Det er bare så trist at vi ikke kan treffes så ofte som vi ønsker. Det har blitt mye vanskeligere nå når ungene går på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, det gjør det.
![]() |
|
|