Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dere som baker brød

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 22:04   #1
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Spørsmål

Dere som baker brød

Varierer dere mye på hva dere har i brødene, eller har noen oppskrifter som dere varierer mellom?

Jeg lager et standardbrød som egentlig er veldig godt, men så blir jeg litt lei av det og prøver meg på nye oppskrifter. Det ender alltid med at jeg går tilbake til den oppskriften jeg stort sett bruker, for det smaker mye det samme alt.

Gammel 04-03-09, 22:08   #2
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som baker brød

Det går stort sett i det samme her ja.

Gammel 04-03-09, 22:10   #3
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Og du blir ikke lei?

Gammel 04-03-09, 22:28   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett det samme, ingen lei.

Gammel 04-03-09, 22:40   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker det jeg har i skapet, ikke noen spesill oppskrift.

Gammel 04-03-09, 22:43   #6
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker oppskrifter, jeg. Jeg har en som brukes ofte og andre jeg varierer med. Jeg blir lei av brød innimellom og lager i stedet rundstykker som jeg putter mye forskjellig i. Har faktisk bakt i kveld så jeg følte meg truffet av dette innlegget.

Gammel 04-03-09, 22:44   #7
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg slumper med det jeg har stående.
Eneste som går igjen og igjen er havregryn. Syns det gir så god smak.

Gammel 04-03-09, 23:42   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker også det jeg har i skapet, alltid uten oppskrift. Kjøper inn mel når vi er i Sverige (de har mye mer utvalg der), og baker som regel mørke brød. Blander inn sirup, forskjellige frøtyper, havre osv

Frokostblandinger er supergodt i brøddeigen.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 00:13   #9
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Variasjon over et tema. Samme grunnoppskrift, men legger til og trekker fra ettersom hva jeg har i skapet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.