Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Trøbbel med Facebook i dag?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 22:03   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Trøbbel med Facebook i dag?

Eg har fått denne beskjeden kvar gong eg har forsøkt å logge inn i dag:

Sitat:

Brukerkontoen er utilgjengelig

Din konto er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen noen få timer. Vi beklager det inntrufne.


Dvs. eg var innlogga i formiddag, men etter klokka 14 har det vore same beskjed.

Berre meg?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:03   #2
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

:tester: Funker fint her.

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:04   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Ikke hatt noe trøbbel der i dag.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:05   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Eg får samme beskjed. Kanskje det er oss nynorskfolka?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:10   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg får samme beskjed. Kanskje det er oss nynorskfolka?

Det er mulig, ja.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:11   #6
~froggie~
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 83
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

De holder på å skifte utseende på FB.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:11   #7
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Hadde problemer tidligere i dag, men ikke noe problem nå.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:12   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Det er sånn fra tid til annen. Det går seg til.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:12   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Jeg fikk samme beskjed i forrige uke.
De lager nytt layout på hjemmesiden.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:19   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Men det har da gått mange fleire timar enn eit par timar! Akkurat i dag passa det dårleg!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:15   #11
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Jeg hadde trøbbel med Facern i går.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:18   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Det var berre den eine dagen FB trøbla her.
Det var kanskje den einaste dagen i livet mitt eg faktisk hadde eit behov for FB

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:18   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøbbel med Facebook i dag?

Facern?

Ikke trøbbel her.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no