Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Juste eller andre GH-spillere

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 12:34   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juste eller andre GH-spillere

Jeg har fått meg World Tour og lurer på noen ting. Her er det noen noter som er "gjennomsiktige" og tynnere enn de andre, hva betyr de? Jeg har vært på tutorial, men det går litt for fort for mitt trege hode, og så er det på engelsk. Jeg kan engelsk, selvsagt, men det blir litt for avansert her altså.
Jeg lurer også på hva de lilla "gummistrikkene" mellom noen av notene er for noe.

Kan jeg få en kjapp innføring? Helst litt lettfattelig. :trygle:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 13:35   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste eller andre GH-spillere

Nå forvirret du meg veldig.

Altså, det er noen noter som har litt mer sånn opphøyet topp, der holder det å holde inne riktig farge, du må ikke strumme.

De lilla gummistrikkene skjønner jeg ingenting av, men jeg har bare Legends of Rock.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 13:45   #3
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juste eller andre GH-spillere

Det er noter hvor du ikke trenger og ha anslag, du kan bare bruke fingerne på venstrehånden. "Gummistrikkene" er noter hvor du kan bruke det slide-brettet nederst på halsen til Guitar Hero: World Tour gitaren. Du kan altså bruke en finger og "gli" gjennom hele soloen.

Personlig synes jeg ikke det funker, det er vanskelig og få til.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 13:47   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste eller andre GH-spillere

Slide-tingen har jeg heller aldri fått helt til. (Har spilt det hos venner, ja. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 21:02   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste eller andre GH-spillere

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nå forvirret du meg veldig.

Altså, det er noen noter som har litt mer sånn opphøyet topp, der holder det å holde inne riktig farge, du må ikke strumme.

De lilla gummistrikkene skjønner jeg ingenting av, men jeg har bare Legends of Rock.

Dette er helt nye funksjoner som ikke er på Legends of rock.

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Det er noter hvor du ikke trenger og ha anslag, du kan bare bruke fingerne på venstrehånden. "Gummistrikkene" er noter hvor du kan bruke det slide-brettet nederst på halsen til Guitar Hero: World Tour gitaren. Du kan altså bruke en finger og "gli" gjennom hele soloen.

Personlig synes jeg ikke det funker, det er vanskelig og få til.

Ah, jeg har sikkert ikke den gitaren så da skal jeg bare glemme de lilla? Men disse andre notene, de funker på samme måte som de som lyser på toppen, der man ikke trenger å strumme? Hva er vitsen med at de ser annerledes ut enn de lysende når det ikke er forskjell på dem?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:26   #6
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juste eller andre GH-spillere

Rett og slett at du kan bruke slide-brettet.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:56   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste eller andre GH-spillere

Åja det som er på den andre gitaren? Ah, da vet jeg det. Da bruker JEG altså bare de gjennomsiktige notene på samme måte som de lysende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no