|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Best take-away i Oslo?Jeg er en amatør når det gjelder take away. Vi lager middag selv eller så går vi ut og spiser. Men nå er jeg og Herremannen, 6, alene hjemme og jeg har ikke ork til å lage middag og føler ikke heller for å gå ut og spise. Har du noe take away å anbefale? Peppes (som jeg syns har for salt mat) og McDonald's utgår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Best take-away i Oslo?Alex Sushi
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Best take-away i Oslo?Jeg syns ingen av de som kjører hjem er noe særlig tess, men hvis du kan hente selv er det mange gode. Mine favoritter er Dehli Tandoori nederst i Maridalsveien, rett ved Brenneriveien, Saigon Lille Cafe ved Rockefeller, Rice Bowl i sentrum og Nam Fah på Grünerløkka.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Best take-away i Oslo?Nesten alle indiske, japanske, vietnamesiske og thailandske restauranter har take away, så da har du en god del å velge i!
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Best take-away i Oslo?Da hadde jeg ringt Dinner
![]() |
|
|