Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 00:52   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Menn som hater kvinner - snart er filmen her!




Jeg kjenner jeg både er litt nervøs og spent!

Synes det virker som om de har truffet blink med Salander iallefall.

http://www.filmweb.no/kino/article16...e?show=trailer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 01:00   #2
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Det er lenge siden jeg har gledet meg sånn til en kinopremière.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 02:09   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jepp, denne har jeg lyst til å se.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 02:14   #4
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Gleder meg!!

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 02:47   #5
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Oh! Kanskje jeg må på kino?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 09:28   #6
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

En veninne i Sverige så den forrige uke, og den lever opp til alle forventninger!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 09:36   #7
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg gleder meg! Det er flere år siden jeg var på kino sist, men den skal jeg se

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 09:57   #8
September
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 149
September er litt kul
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Gleder meg til å se den!

September er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 10:01   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Gleder meg!!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 10:04   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Har dere lest boka først? Jeg har kjøpt bøkene i triologien, men har ikke kommet meg rundt til å lese de enda. Bør jeg lese boka før jeg ser filmen?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:00   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

JEg og gleder meg, men er redd det kommer til å bli en slik film der handlingen går så raskt og presonene er så mange, at jeg mister tråden... så for meg er det en hjelp šå ha lest boka. Kanskje jeg bør lese den en gang til før jeg ser filmen?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:11   #12
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Denne har jeg ventet på. Jeg er spent på om den lever opp til boka.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:25   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!



guniss: kinodate?

Kanskje jeg skal lesew den en gang til?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:49   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg har veldig lyst til å se den sammen med mannen på fredag, men vi har søren ikke barnevakt.



Anyone?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:26   #15
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg gleder meg vannvittig! Men jeg er veldig spent på Salander, for i min verden er hun ikke i nærheten av hvordan jeg oppfattet henne i boken.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:26   #16
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Gleder meg jeg også. Skal se den sammen med min mamma på 81. Hun er stor fan

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:29   #17
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:56   #18
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg skal på premieren. Har gledet meg til den lenge!

Michael Nyqvist tror jeg er perfekt som Blomkvist, mens Noomi Rapace har jeg bare sett på traileren. Men hun ser ut til å passe bra hun også.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:57   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg klarer ikke helt å engsjere meg. Jeg likte bøkene, de var fengende og alt det der, men jeg tviler på at de klarer å catche essensen i boka. Det henger kanskje sammen med at jeg har blitt skuffet av bok-til-film-filmer flere ganger før.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 13:04   #20
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Har dere lest boka først? Jeg har kjøpt bøkene i triologien, men har ikke kommet meg rundt til å lese de enda. Bør jeg lese boka før jeg ser filmen?

Jeg synes du skal lese dem. De er veldig fengende, og så synes jeg at når man ser filmer som baserer seg på bøker får man som regel mer ut av dem hvis man har lest boka først.

Ellers har jeg hørt at det er mye vold i filmen. Håper de har fått med seg historien ordentlig, slik at det ikke bare blir en film som er kul pga mye rå vold. Jeg har også stor tro på skuespillerne de har valgt, synes Michael Nyqvist er veldig flink.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no