|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() He's just not that into youHar det vært en tråd om denne? Synes så tydelig jeg så en her om dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: He´s just not that into youLeiefilm regner jeg med, må se hører jeg høres morsom ut
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: He´s just not that into youJeg kommer også til å se denne når den kommer som utleiefilm. Eller kanskje jeg skal få sett den på kino? Den har fått dårlige kritikker, men jeg tror jeg blir underholdt
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: He´s just not that into youJeg ble litt skuffet. Den var helt grei, men ikke spesielt bra. Jeg hadde med meg småtten min så det kan selvsagt ha innvirkning på opplevelsen av filmen.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: He´s just not that into you
Kino. Jeg tror jeg må se den jeg også, men venter til den kommer ut. Skal så mye på kino fremover allikevel.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: He´s just not that into youSynes dere ikke den var noe fin?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: He´s just not that into youJeg kjente meg nok også litt igjen, men det var lite latter i salen da jeg var på den.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
Dette er vel en veldig "mainstream" film, vil jeg tro...Ikke filmen med stor F, men grei skuring tror jeg.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Ja, jeg må spesifisere at jeg ikke har sett den, men har ikke så veldig lyst heller. Jeg syntes Sex and the City-filmen var pinefullt dårlig (mye dårligere enn serien), og det jeg har hørt om denne gjør ikke at jeg har så lyst til å se den. Jeg vil hvertfall ikke bruke kinokroner på den, men jeg ser den nok på DVD etterhvert.
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: He's just not that into youI relaterte nyheter kan jeg nevne at jeg har sett Bride Wars, og jeg koste meg glugg ihjel. Settingen var bra, da, impuls venninnekinokveld på en vanlig onsdag, 10.000 år siden sist jeg var på kino, snop, passe hormonell ... Men jeg likte den altså knakende godt. Sånn. Det var godt å få betrodd seg. Jeg kan selvsagt ikke love at den tåler 2. gangs gjennomsyn på hjemme-DVD, og at jeg må spise disse ordene om et års tid når hormonnivået forhåpentligvis nærmer seg grensen for "kynisk" igjen.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: He's just not that into youKlappet?
![]() |
#15 |
seru
|
Det var vel en god beskrivelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: He's just not that into you
Ett par dager før jeg fant ut at jeg var gravid var vi på kino og så Den Siste Samurai med Tom Cruise. I tillegg til å irritere meg grenseløst over en dust som spiste alle baconcrispene sine ved å bite over dem på midten med åpen munn, så gråt jeg så mye at jeg måtte stappe et skjerf i munnen for å ikke overdøve kampscenene. Jeg har blitt fortalt i ettertid at det nok var hormonene som spilte inn og at det egentlig ikke var en film som fortjente en så voldsom reaksjon.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: He's just not that into youNæh, så grinete dere er da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: He's just not that into you