Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I dag hadde jeg flaks

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 11:46   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

I dag hadde jeg flaks

I morges hadde en av hundene hatt det moro med brødskiva si i senga mi. Jeg oppdaget det tilfeldigvis. Og tenkte på å skifte. Men så ble det så mye styr ute, fordi malerne som var hos naboen hadde sluppet ut hunden og var på full jakt etter den. Jeg prøvde å hjelpe å fange den, men gav opp. Så tok jeg meg en dusj før jeg drar til byen. Deretter dro jeg på hundejakt igjen.
Når jeg kommer inn på soverommet for å finne klesskift lukter det merkelig. Ei hodepute lå foran luftinga på oljeovnen. Jeg dro hodeputa bort og dro ut kontakten til ovnen, som var veldig varm. Er litt skjelven her jeg sitter, for det var visst like før. Hva om jeg dro til byen og ikke gikk inn på soverommet, etter alt stresset med nabohunden?
:Puh:
Jeg vet ikke om jeg tør stole på den ovnen igjen. Det luktet så rart.

Gammel 11-12-06, 12:08   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I dag hadde jeg flaks

Så bra at du ikke reiste til byen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 12:31   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

er det sånne løs oljeovn som det har vært så mye snakk i det siste?

Om det så skal de ikke stå på uten oppsyn uansett....

Men bra du oppdaget det før noe skjedde

Søskenbarnet mitt fikk hele huset øddelagt av en sånn ovn, ikke oljeovn, men en sånn som ser ut som en gammeldags stråleovn. Sto midt på stugulvet i kjellerstuen... uten at noen ting var borti den...
Hele huset var totalsakdet, for det om det var bare et rom som hadde blitt brent. Så de måtte rive alt å bygge nytt hus.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 12:33   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Oj! Der høres det ut som om at du var godt flaksen ja!

Gammel 11-12-06, 13:28   #5
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Ojda.........kisha...

Ja det var jammen hell i uhell. Så fort gjort.

Jammen godt du tittet innom der.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 14:34   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ovnen har stått på hele tiden i et par år. Men bikkja som hade lekt seg i senga med brødskiva hadde kastet hodeputa foran ovnen. Så ovnen i seg selv er ikke farlig. Moralen er: pass på hva dyrene kan finne på.

Gammel 11-12-06, 15:11   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å jøye - der hadde du flaks, ja!

Gammel 11-12-06, 15:20   #8
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble litt stresset på dine vegne av å bare lese
Godt det ble oppdaget i tide!!

Gammel 11-12-06, 16:55   #9
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Bra det gikk bra

Gammel 11-12-06, 17:07   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Ovnen har stått på hele tiden i et par år. . Så ovnen i seg selv er ikke farlig. .

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 17:08   #11
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Hihi, Marianne. Skal ut og kjøpe ny ovn, det blir nok oljeovn det også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.